Szanowni Państwo, w związku z przesłanym wnioskiem o informację przesyłam odpowiedzi:

1. czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; NIE
2. jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy
3. prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
4. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie; GMINA NIE PROWADZI DZIENNIKÓW I CZASOPISM
5. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
6. prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

2016- historia administracji 600 zł

2017 – Album Warmińsko-Mazurski – 3075 zł; historia administracji (rozszerzenie) – 3000 zł; biuletyn informacyjny – 3690 zł

2018 – biuletyn informacyjny – 3734,28

Z poważaniem

Izabela Kukla
Inspektor

URZĄD GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE
ul. Łączności 3
82-335 Gronowo Elblaskie
tel./fax: (055) 231 56 13 wew. 31

e-mail:
<mailto:{{ email }}> {{ email }}
<mailto:{{ email }}> {{ email }}
<mailto:{{ email }}> {{ email }}

www: bip.gminagronowo.pl

Załączniki

  • image001_YG80ZIp.jpg