Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej nadesłany do Urzędu Miasta Milanówka drogą elektroniczna w dniu 18 lipca br. poniżej udzielam odpowiedzi na kolejne pytania.

Pytanie 1 : Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?
Odp.: Tak media są prowadzone przez jednostkę organizacyjną gminy

Pytanie 2: Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy
Odp.: Biuletyn Miasta Milanówka - prowadzony przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Milanówku

Pytanie 3: Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
Odp.: https://milanowek.pl/strefa-mieszkanca/milanowek-miasto-mieszkancow/media/biuletyn-miasta-milanowka

Pytanie 4: Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
Odp.: Tak, Biuletyn Miasta Milanówka jest zarejestrowany w Sądzie Okręgowym w Warszawie

Pytanie 5: Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
Odp.: 5 numerów w załączniku

Pytanie 6: Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Odp.: Informacje, o które Państwo wnioskują stanowią informację przetworzoną. W związku z powyższym na podstawie art. 3 ust 1 pkt 1 ustawy w dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. u. z 2018.1330 t.j.), wzywam Państwa do wykazania w jakim zakresie wnioskowane informacje są szczególnie istotne dla interesu publicznego, w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej wiadomości e-mail. Zgodnie ze wspomnianym przepisem prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do uzyskania informacji publicznej, w tym informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego. Jednocześnie informuję, że w przypadku nie wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego, zostanie wydana decyzja o odmowie udostępnienia żądanych informacji publicznych.

Z upoważnienia Burmistrza Miasta
Koordynator Zespołu ds. Komunikacji Społecznej

Katarzyna Stelmach
Zespół ds. Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 121 | fax 22 755 81 20
{{ email }}<mailto:{{ email }}> | www.milanowek.pl

Pomyśl, zanim wydrukujesz!
W Milanówku Mieście-ogrodzie przywiązujemy szczególną wagę do spraw związanych z ochroną naszego środowiska.
Zastanów się, czy koniecznie musisz wydrukować tę wiadomość. Jeśli tak, użyj funkcji druku dwustronnego i oszczędzania tonera.

Załączniki

  • bmm022018.pdf
  • bmm032018.pdf
  • bmm042018.pdf
  • bmm052018.pdf
  • bmm062018.pdf