Odpowiadając na pytania zamieszczone przez Państwa we wniosku o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 20.07.2018r. uprzejmie
informujemy, iż:

- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
Odp. NIE

- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

Odp. NIE DOTYCZY

- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

Odp. NIE DOTYCZY

- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;

Odp. Nasz informator samorządowy "Dobrzanin" nie jest zarejestrowany w
sądzie.

- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
pdf.;

Odp. Ostatnie 5 numerów informatora samorządowego "Dobrzanin" znajduje
się w załączniku do tej wiadomości.

- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Odp. Gmina Dobra zapłaciła za ogłoszenia wynikające z procedur
przetargowych, ze sprzedaży nieruchomości, a także wynikające z
realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych następujące
kwoty:
w 2015r. - 3 896,42 zł.; w 2016r. - 11 313,54 zł.; w 2017r. - 4
301,08 zł.; w 2018r. - 0

Z poważaniem
Urząd Miejski w DobrejPlac Wojska Polskiego 10
62-730 Dobra
tel. 63 279 99 31

Załączniki

  • Dobrzanin_Grudzień_2017.pdf
  • Dobrzanin_luty2018.pdf
  • Dobrzanin_kwiecien_2018.pdf
  • Dobrzanin_Czerwiec_2018_.pdf
  • Dobrzanin_lipiec2018.pdf