Brześć Kujawski, 14 grudnia 2023 roku
MIEJSKI
h 65/30355% Łokietka |
ŚĆ KUJAWSKI
1-63-24
urzacęjbrzesckujawski.pl
Pan
Szymon Osowski
i
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 13 grudnia br.,
odnośnie przedłożonych zapytań informujemy jak niżej,
1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał
w 2022 r. - 0
2. Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości. Przez wykonanie wniosku
w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie pełnej informacji. Udostępnienie pełnej
informacji po przedłużeniu terminu najej udostępnienie należy potraktować jako wykonanie
wniosku w całości. - 82
3. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję administracyjną
(decyzje administracyjne) o odmowie udostępnienia informacji publicznej. Nawet jeśli
organ wydał więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do danego wniosku,
należy to potraktować jako jedną sprawę (wniosek). - 0
4. Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez organ informacji
publicznej w 2022 r.? Prosimy o wymienienie w treści wiadomości maksymalnie trzech
z poniższych punktów:
a.. wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej
b. wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie,
©. informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
d. wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych (imię, nazwisko),
e. wnioskodawca nadużywał dostępu do informacji publicznej,
f.. wniosek dotyczył informacji przetworzonej,
g. informacja podlegała ochronie prywatności osoby fizycznej
h. informacja podlegała ochronie ze względu na tajemnicę przedsiębiorcy,
L. inne.
. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę (skargi)
na bezczynność do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ
otrzymał skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r.
, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed
1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku. — |
wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę na decyzję
(decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał
skargę na decyzję i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć,
że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r. ale
są wciąż w toku. - 0
. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył opłatę za udostępnienie
informacji publicznej. - 0
. Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie
Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie. - NIE
. Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowywanie odpowiedzi na
wnioski o udostępnienie informacji publicznej? Chodzi o wydzielone stanowisko
pracownicze, którego zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji publicznej -NIE
Klauzula informacyjna
Realizując wymogi Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz.
UE L 119.1) w
sprawie
ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej
Rozporządzeniem,
informujemy o zasadach
przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych:
1.
Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Burmistrz Brześcia Kujawskiego,
pl.
Władysława.
Łokietka
1,
87-880
Brześć
Kujawski,
tel.
54
231-63-10,
e-mail: sekretariat@brzesckujawski.pl
2.
Burmistrz Brześcia Kujawskiego wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym
można
się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz
korzystania z praw
związanych
z przetwarzaniem
danych tel. 54
234 51 78
, mailowo:
dane.osobowe@brzesckujawski.pl
.
3.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
w celu realizacji złożonego wniosku
o udostępnienie
informacji
publicznej
4.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia z dnia
6 września2001 r.
o dostępie do informacji
publicznej oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze
(art. 6 ust 1
lit. c
RODO)
5.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty
i organy
publiczne
wymienione w ustawach, podmioty wykonujące usługi
archiwizacyjne oraz niszczenia
dokumentacji, podmioty
świadczące usługi obsługi prawnej w zakresie realizowanych postępowań,
podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających
dane
osobowe,
kurierom,
operatorom pocztowym
6.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar
Gospodarczy.
7.
Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt
oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
przez okres 5 lat od dnia rozpatrzenia wniosku, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie
zgodnym z przepisami
ustawy
z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i
archiwach.
8.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych,
do
ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również przysługuje Pani/Panu prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
którym
jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, z siedzibą
w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na
adres: Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć
Kujawski
lub na e-mail
: dane.osobowe@brzesckujawski.pl
.
10.
Podanie przez Panią/Pana
danych osobowych jest dobrowolne
i poza danymi
do kontaktu,
niezbędnymi do udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu
do informacji publicznej, nie
jest
wymagane. Brak wskazania danych kontaktowych (adres, telefon lub e-mail), na
które
ma
zostać
udzielona informacja publiczna,
uniemożliwi jej
przekazanie
11.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane
w sposób zautomatyzowany i nie
będą
profilowane, tj. dane
osobowe konkretnej osoby nie będą
analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej
preferencji i cech. (art. 22 RODO)