odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MAŁY PŁOCK w sprawie Monitoring samorządy #2130 z MAŁY PŁOCK
Urząd Gminy w Małym Płocku w odpowiedzi na wniosek udziela poniższych
informacji:
- nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
- nie powołano rady oświatowej
- obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami
bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/a7f3a0cd8d33ac0/uchw_nr_xiii_z_d
nia_d5cdf2397468.html
- ilość przyjętych przez radę w latach 2014 - 2016 uchwał - 155 ( 2014 - 24
uchwał, 2015 - 78 uchwał, 2016 - 43 uchwały)
- liczba przeprowadzonych w latach 2014 - 2016 konsultacji z mieszkańcami -
5 (2014 - 2 konsultacje, 2015 - 2 konsultacje, 2016 - 1 konsultacja)
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- wyodrębniono fundusz sołecki
bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/9cd570e7634418b/uchw_nr_v_30_
z_dnia.html
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Pozdrawiam,
Beata Muniak - Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Mały Płock
tel 86 279 13 12
www.malyplock.pl <http://www.malyplock.pl>