RO.1431.2.2018.JB
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek z dnia 25 lipca 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informuję:
- W Urzędzie Miasta i Gminy we Fromborku prowadzone są media w postaci informatora "Biuletyn Wiadomości z Urzędu".
- Biuletyny są dostępne w Internecie pod linkiem:
http://www.frombork.pl/strona-87-BIULETYN___WIADOMOSCI_Z_URZEDU.html
- Biuletyn nie jest zarejestrowany w sądzie.
- W załączeniu przesyłamy 5 ostatnich numerów w formacie pdf.
- Wydatki Gminy Frombork na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję wynosiły:
- w roku 2015 wynosiły ok. 1.660 złotych
- w roku 2016 wynosiły ok. 7.640 złotych
- w roku 2017 wynosiły ok. 6.320 złotych
- w roku 2018 do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek wynosiły 6.760 złotych.
Z up. Burmistrza Miasta i Gminy Frombork
/-/ Agnieszka Nawrot-Kopycińska
Informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Gminę Frombork (adres: Ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork) jako Administratora danych osobowych, w celu zrealizowania Twojej sprawy. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych napisz pod adres e-mail: iod.frombork@rodowsamorzadach.pl. Twoje dane będziemy przechowywać do czasu zrealizowania sprawy, w której się z nami kontaktujesz, wygaśnięcia ewentualnych roszczeń z nią związanych lub momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie – po spełnieniu określonych w RODO przesłanek. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jeżeli tego nie zrobisz nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować, a tym samym załatwić Twojej sprawy.
From: sprawa-9036@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Wednesday, July 18, 2018 12:36 PM
To: sekretarz@frombork.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9036@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego