Re: Wniosek o informacje publiczną przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2348 z STARY DZIERZGOŃ
Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu udziela następujących odpowiedzi na postawione we wniosku pytania:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media? Odp. NIE
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy; Odp. NIE DOTYCZY
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie Odp. NIE DOTYCZY
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie Odp. W latach poprzednich zdarzało się, iż gmina wydawała biuletyn pn. "Wieści gminne”, którego nie zarejestrowano w sądzie.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.; Biuletyn wydawano tylko w wersji papierowej. NIe posiadamy wersji elektronicznej.
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Odp. Poniżej przedstawiam strukturę wydatków na promocję w poszczególnych latach:
Lp.
Okres
Kwota ogółem wydatków poniesionych w danym okresie na cele promocyjne gminy
1.
2015 r.
22.904,27 zł
2.
2016 r.
46.607,79 zł
3.
2017 r.
68.573,46 zł
4.
2018 r. – do dnia odpowiedzi na niniejszy wniosek
24.102,00 zł
--------------------------------------------------------------------------------
Pozdrawiam
Alicja Zielińska
Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu
82-450 Stary Dzierzgoń 71
tel. 55 276 14 81 e-mail: {{ email }}
From: {{ email }}
Sent: Thursday, August 23, 2018 3:08 PM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{ email }}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security