BB.1431.100.1.2019

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 17 lipca, złożony w trybie zapytania
o udzielenie informacji publicznej - dnia 19 lipca udzieliłam Państwu
wyczerpującej odpowiedzi na Państwa pytania sformułowane w pięciu punktach
wniosku, jednocześnie zwróciłam się do Państwa o usunięcie braków podania i
uszczegółowienie punktu 6 wniosku, dotyczącego informacji o wydatkach gminy
na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu
promocję, poprzez sprecyzowanie czy chodzi o wszystkie działania promocyjne,
czy tylko o promocję w formie materiałów drukowanych w roku 2015, 2016, 2017
i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku ?

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi na moje zapytanie, nie
sprecyzowali Państwo treści podania w punkcie 6, a tym samym nie zostały
uzupełnione braki Państwa podania odnośnie punktu 6.

W świetle artykułu 64 par.2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego
nieuzupełnienie braków podania w terminie 7 dni od wezwania do jego
uzupełnienia skutkuje pozostawieniem podania bez rozpoznania, w zakresie
zapytania sformułowanego w punkcie 6 Państwa wniosku.

Na zawiadomienie organu o pozostawieniu podania bez rozpoznania zażalenie
nie przysługuje.

UWAGA:

Zgodnie z treścią maila strona nie została pouczona o konsekwencjach
uchybienia 7- dniowemu terminowi do uzupełnienia braków formalnych podania,
dlatego też po otrzymaniu maila może wystąpić (musi to zrobić w ciągu 7 dni)
z wnioskiem o przywrócenie terminu do uzupełnienia braku w oparciu o art. 58
KPA.

Art. 58. § 1. W razie uchybienia terminu należy przywrócić termin na prośbę
zainteresowanego, jeżeli uprawdopodobni, że uchybienie nastąpiło bez jego
winy.

§ 2. Prośbę o przywrócenie terminu należy wnieść w ciągu siedmiu dni od dnia
ustania przyczyny uchybienia terminu. Jednocześnie z wniesieniem prośby
należy dopełnić czynności, dla której określony był termin. (czyli uzupełnić
brak podania).

§ 3. Przywrócenie terminu do złożenia prośby przewidzianej w § 2 jest
niedopuszczalne.

Pozdrawiam,


Joanna Skotnicka-Fiuk
Kierownik Biura Burmistrza


tel. 48 43 886 02 28, 792 237 907
fax. 48 43 886 02 60
e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}

Urząd Miejski w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
<http://www.wielun.pl/> www.wielun.pl

________________________________

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

________________________________

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych przekazanych w
korespondencji mailowej jest Burmistrz Wielunia z siedzibą w Wieluniu, pl.
Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń. Więcej informacji znajduje się na
stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce ochrona danych osobowych.

Informacja zawarta w niniejszej wiadomości oraz załącznikach jest poufna
oraz objęta tajemnicą korespondencji - została przeznaczona wyłącznie dla
wyżej wskazanego odbiorcy(ów). Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo,
zawiadom nadawcę i niezwłocznie usuń wiadomość z systemu - nie jesteś
uprawniony do jej wykorzystywania, kopiowania oraz ujawniania jakiejkolwiek
innej osobie. Dziękujemy!

Information in this message and any attachments is private and confidential
- it is solely for the above-named recipient(s) only. If this message has
come to you in error, please notify the sender and delete the message from
your system immediately - you are not entitled to use it, copy it or
disclose it to anyone else. Thank you!