Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 września 2018 - Starostwo Powiatowe w Ełku. przez Starostwo Powiatowe w Ełku w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #42 z Starostwo Powiatowe w Ełku
Odpowiedzi na zadane pytania :
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
- *NIE*
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy
art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
- *NIE WSZYSTKIE *
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym
za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy
organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
- *Jesteśmy w trakcie **realizacji projektu **"Rozwój elektronicznych
usług Powiatu Ełckiego" który ma na celu wprowadzenie między innymi EOD
i lepszą komunikację elektroniczną miedzy podmiotami publicznymi.
Niektóre dokumenty docierają do nas w formie papierowej i w takiej
formie odpowiedzi są odsyłane, o ile dany podmiot wskaże, aby odpowiedź
odesłać w formie elektronicznej.*
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód?
- *NIE*
**Starostwo Powiatowe w Ełku.
--