Re: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Pucku w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #205 z Starostwo Powiatowe w Pucku
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. Starostwo Powiatowe w Pucku posiada wdrożony elektroniczny obieg
dokumentów.
a. jest to forma wspomagająca dekretacji dokumentów.
b. system elektronicznego obiegu dokumentów jest zintegrowany z
platformą ePUAP.
2.- 3. Większość pism jest doręczanych podmiotom publicznym w sposób
opisany w artykule. Nie ma organizacyjnych ani technicznych przeszkód w
tym zakresie, niektóre jednak decyzje z uwagi na przedmiot sprawy są
przesyłane w postaci tradycyjnej (np. pozwolenia na budowę z
załącznikami w postaci projektów budowlanych).
4. Starostwo nie kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w ww. sprawie.
--
Grzegorz Dziewięcin
Naczelnik Wydziału Organizacji i Kontroli
Starostwo Powiatowe w Pucku
84-100 Puck ul. Orzeszkowej 5
tel. +48 586734202
fax. +48 586734191
W dniu 2018-09-11 o 08:52, Sekretariat pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o informacje publiczną
> Data: Mon, 10 Sep 2018 11:46:40 -0000
> Nadawca: {{ email }}
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu
> 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> 1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
> dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
> a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
> b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
> platformą EPUAP?
> 2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy
> art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
> https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
> 3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom
> publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy
> organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
> 4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
> usunięcia ww. przeszkód?
>
> Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej
> wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres:
> {{ email }}
>
> W imieniu Stowarzyszenia,
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>