Dzień dobry,
OSO.1431.49.2018 Iława, 24.09.2018 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
mail: sprawa-9654@ferdowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-9654@ferdowanie.siecobywatelska.pl>
W odpowiedzi na Państwa wniosek z 10 września 2018 r. (wpłynął do Starostwa Powiatowego w Iławie 10 września 2018 r.) o udostępnienie informacji publicznej
na podstawie art.2 ust.1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.2018.1330, zm.: Dz.U.2018.1669) informuję, jak niżej:
Ad. 1.
Starostwo Powiatowe w Iławie nie posiada elektronicznego obiegu dokumentów.
Ad. 2.
Decyzje administracyjne, w sprawach gdzie stroną są podmioty publiczne, przekazywane są tym podmiotom drogą elektroniczną przez ePUAP (o ile podmioty
te posiadają tę skrzynkę podawczą).
Ad. 3.
Starostwo Powiatowe w Iławie nie ma problemów organizacyjnych/technicznych/innych, które utrudniałyby korzystanie z ePUAP.
Ad.4.
Nie było potrzeby kontaktowania się z Ministerstwem Cyfryzacji.
Z up. STAROSTY
Anna Wnuk
SEKRETARZ POWIATU
Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji. W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Dziękuję
Anna Wnuk
INSPEKTOR
Wydział Organizacyjny, Spraw Obywatelskich,
Zdrowia i Bezpieczeństwa
Referat Administracyjno-Gospodarczy
telefon 89 649 07 24
<mailto:anna.wnuk@powiat-ilawski.pl> anna.wnuk@powiat-ilawski.pl
POWIAT IŁAWSKI
14-200 Iława, ul. gen. Wł. Andersa 2A
NIP: 744-177-40-59 REGON: 510742468
centr. tel (89) 649 07 00; fax (89) 649 66 00
<http://www.powiat-ilawski.pl/> http://www.powiat-ilawski.pl
From: sprawa-9654@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-9654@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 10, 2018 1:47 PM
To: starostwo@powiat-ilawski.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-9654@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-9654@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA5MTAxMTQ2MzUuNTYxMDkuNzgyMDdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBTZXAgMjAxOCAxMTo0NjozNSAtMDAwMHxzdGFyb3N0d29AcG93aWF0LWlsYXdza2kucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMQ%3D%3D>