FW: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Płońsku w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #191 z Starostwo Powiatowe w Płońsku
Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na Państwa pytania:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
Odp. Tak, posiada
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
Odp. Wspomagająca
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
Odp. Jest kompatybilny
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
Odp. Prawie wszystkie.
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
Odp. Czasami techniczne
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?
Odp. Przeszkody raczej leżą po stronie naszej, więc nie było potrzeby kontaktu z ministerstwem.
Anna Goliasz
Naczelnik Wydziału Ogólno – Administracyjnego i Promocji
Starostwo Powiatowe w Płońsku
ul. Płocka 39
09-100 Płońsk
tel 23/663-24-45
fax 23/662-38-16
<http://www.powiat-plonski.pl/> www.powiat-plonski.pl
From: Nina Svirnouskaya - Starostwo Powiatowe w Płońsku [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 24, 2018 10:31 AM
To: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
From: {{ email }} <mailto:{{ email }}> [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 10, 2018 1:47 PM
To: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego