Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na Państwa pytania:

1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).

Odp. Tak, posiada

a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?

Odp. Wspomagająca

b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?

Odp. Jest kompatybilny

2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?

Odp. Prawie wszystkie.

3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?

Odp. Czasami techniczne

4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?

Odp. Przeszkody raczej leżą po stronie naszej, więc nie było potrzeby kontaktu z ministerstwem.

Anna Goliasz

Naczelnik Wydziału Ogólno – Administracyjnego i Promocji

Starostwo Powiatowe w Płońsku
ul. Płocka 39
09-100 Płońsk
tel 23/663-24-45
fax 23/662-38-16

<http://www.powiat-plonski.pl/> www.powiat-plonski.pl

Załączniki

  • image001_rW291pW.jpg