RE: Wniosek o informacje dot. bazy umów cywilnoprawnych
przez Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
w sprawie Ministerstwa - baza danych umów cywilnoprawnych #19
z Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
From: bip
Sent: Thursday, July 25, 2024 2:24 PM
To: '{{ email }}' <{{ email }}>
Subject: RE: Wniosek o informacje dot. bazy umów cywilnoprawnychSzanowny Panie,
w odpowiedzi na poniższy wniosek przekazuję wykaz zarządzeń Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego z 2024 roku: (stan na 22 lipca 2024 r.)1. "Zarządzenie nr 1/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 6 lutego 2024 r. w sprawie Sekretarza Komitetu do spraw Pożytku Publicznego"
2. "Zarządzenie nr 2/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 PROO"
3. "Zarządzenie nr 3/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021-2030"
4. "Zarządzenie nr 4/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Wspierania Rozwoju Uniwersytetów Ludowych na lata 2020-2030"
5. "Zarządzenie nr 5/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Program „Korpus solidarności – Rządowy Program Wspierania i Rozwoju Wolontariatu Systematycznego na lata 2018-2030””
6. "Zarządzenie nr 6/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Program „Polski Inkubator Rzemiosła"”
7. "Zarządzenie nr 7/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Wspierania Rozwoju Międzynarodowych Domów Spotkań na lata 2021-2030"
8. "Zarządzenie nr 8/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Wspierania Rozwoju Organizacji Poradniczych na lata 2022-2033"
1. "Zarządzenie nr 9/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Fundusz Młodzieżowy na lata 2022-2033"
10. "Zarządzenie nr 10/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 18 kwietnia 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Sterująco-Monitorującego Rządowy Program Wsparcia Rozwoju Organizacji Harcerskich i Skautowych na lata 2018-2030"
11. "Zarządzenie nr 11/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 29 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji konkursowej w celu oceny kandydatów w ramach konkursu na stanowisko Dyrektora Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego”
12. "Zarządzenie nr 12/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 11 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Grupy roboczej do spraw uproszczeń prawnych dla organizacji pozarządowych”
1. "Zarządzenie nr 13/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 11 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Grupy roboczej do spraw partycypacji i dialogu obywatelskiego”
2. "Zarządzenie nr 14/2024 Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 11 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Grupy roboczej do spraw aktywizmu i wolontariatu”W załączeniu przekazuję Zarządzenie nr 12/2024 Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego z dnia 11 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Grupy roboczej do spraw uproszczeń prawnych dla organizacji pozarządowych wraz z załącznikami.
Z wyrazami szacunku,BEATA ŻMIJEWSKA
radca
Wydział Administracyjno-Projektowy
Centrum Informacyjne Rządu+48 22 6947264 , 881941509
{{ email }}<mailto:{{ email }}>
gov.pl/premier<https://www.gov.pl/premier>Al.Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
[cid:image001.jpg@01DADE9E.ED96C110]From: {{ email }}<mailto:{{ email }}> <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Sent: Monday, July 15, 2024 11:07 AM
To: bip <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Subject: Wniosek o informacje dot. bazy umów cywilnoprawnychNa podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy w KPRM prowadzona jest elektroniczna baza danych umów cywilnoprawnych?
2. Czy umowy cywilnoprawne podlegają obowiązkowej rejestracji w/w bazie?
3. Od kiedy prowadzona jest taka baza?Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}<mailto:{{ email }}>
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: {{ email }}<mailto:{{ email }}> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org> NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoAdministratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>.
Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: fedrowanie.siecobywatelska.pl<http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/>. Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl<http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.