16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli
nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o
zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Uczniom nie wolno:. 7. Używać podczas zajęć edukacyjnych telefonów komórkowych. W sytuacjach
nagłych informacje przekazywane są za pośrednictwem sekretariatu szkoły
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w
przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami?
Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”
W sekretariacie szkoły
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub
terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać
kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców?
Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty
określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy
placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność
szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy,
jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne
sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania
finansowego Rady Rodziców Państwa placówki. Załącznik nr 1
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest
publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy,
jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez
Radę Rodziców.
Filharmonia dla uczniów, monitor interaktywny, szafki szkole, nagrody
książkowe na koniec roku szkolnego
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
25.09.2023r.
37. Proszę o wpisanie "nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu
Uczniowskiego. 27.12.2023r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc
kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
musi być uczniem klasy IV-VIII
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą
udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie
Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu
Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i
w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie
etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
Nauczyciel wychowani przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,
nauczyciel bibliotekarza, nauczyciel matematyki, nauczyciel techniki
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 22 godzin tygodniowo
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i
ukończonych kursów.
Magister psychologii
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa
placówce? 315
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 284
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? Nie dotyczy
50. le osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?180
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat
termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech
latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła
energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano
specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub
wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za
oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania
chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na
przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy,
żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień
(stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)?
Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach
szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni
przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania
upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych
pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi
usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej?
Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach
społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie
wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole. Załącznik nr 2
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet
Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację
Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli
nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie,
prosze o wpisanie "nie dotyczy”.
UZASADNIENIE
W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi, nieustające
przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego.
Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze
zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji
zawierającej ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz
kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach. Publikacja
zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie
również w formie elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promować otwartość,
włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole,
wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć
dzieci i młodzież opieką i wsparciem. Inicjatywę wspiera Sieć Obywatelska Watchdog
Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. Szkoła jest nasza.
W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi lub wątpliwości,
prosimy o kontakt: dopaminalaabQ©© gmail.com
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólną, oddolną
inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób
uczących się.
Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych opracowujemy
rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i
ogólnopolskich.
(OdpowiedzPrzekaż dalej
Dodaj reakcję
J6UUEOS JDY UJIM pauUEOS
OZAĆ | Mr A
Rada Rodziców 2022/2023 zestawienie roczne
Przychód
Wpłata poczatkowa za ubiegły rok
Kiermasz Wielkanocnv
Klermasz Bożonarodzeniowy
Prowizja od Fotografa
'ptatv z Rady Rodziców
Razem
Wydath
Filharmonia 1
Filharmonia 2
faktura za pasowanie
Dorabianie kluczy
Monitor
Upakowania na ciasto
Upakowania na Ciasto
Fiknik rodiznny
Urządzenie do waty cukrowej
Książki na zakonczenie roku
100% frekwencji dla klasv
1a. 28.3a.3b,4b
Prowizja za prowadzenie konta
Razem
Kwota końcowa
12230.81
2213.00
3540.06
2892.30 |?4T 460,30 zj
9315.00
30191.11
410.00
410.00
779.48
135.00
6100.00
135.70
258.80
1063.25
1008.50
2413.88
500.00
129.40
13344 GĄ
16847.1©
alalnó) af
RAD ="
ce
rzy 7
ECO a
"e Hdowal
m
od OO , 7) Ł, Z Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku
w m m
W związku z publikowaniem na stronie internetowej szkoły zdjęć dzieci biorących udział w
uroczystościach, jak również wycieczkach i konkursach, w celu promowania działań
dotyczących organizacji uroczystości, zapewnienia dzieciom warunków rozwoju
zainteresowań i uzdolnień oraz kształtowania aktywności społecznej i umiejętności spędzania
wolnego czasu wyrażam zgodę na rozpowszechnianie, wykorzystanie, utrwalanie,
zwielokrotnianie, kopiowanie, opracowanie i powiełanie mojego wizerunku mojego dziecka
zgodnie z art. 81 ust. | ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2509).Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku nie jest
ograniczona czasowo i terytorialnie. Zgoda jest udzielona nieodpłatnie.
(zgoda obojga rodziców/opiekunów prawnych,
data, podpis)