Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA
w sprawie Szkoła jest nasza #234
z II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
wniosku o informację publiczną.
W dniu 12.08.2024 o 11:32, {{ email }} pisze:
>
> DzieÅ dobry
>
> II Liceum OgólnoksztaÅcÄ ce z OddziaÅami Integracyjnymi im. C.K.
> Norwida w Tychach przesyÅa odpowiedzi na pytania.
>
> Izabela DÄ browska
>
> sekretarz szkoÅy.
>
> W dniu 29.07.2024 o 11:51, DopaminaLab pisze:
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
>> ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
>> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce pytania.
>> *Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
>> elektronicznej na adres email {{ email }}*
>>
>> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13
>> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>>
>> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, *zgodnie z numeracjÄ *,
>> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
>> prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie odpowiednich
>> danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze
>> statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z
>> zaÅÄ czeniem dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w
>> formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
>> 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w
>> zwiÄ zku z czym *odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä wiÄcej niż
>> 30-40 minut*.
>>
>> *OCENIANIE*
>>
>> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? _Tak/_Nie
>> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
>> - Librus
>> -_Vulcan _
>> - inne (jakie?)
>>
>> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
>> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Tak/_Nie_
>>
>> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? _Tak_/Nie
>> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
>> ustna, praca domowa, itp.)funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz jakie
>> przypisano do nich wagi? Zależy od przedmiotu i nauczyciela.*
>> *
>>
>> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
>> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
>> bieÅ¼Ä cych? Tak/_Nie_
>>
>> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa placówce
>> ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)
>> sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)? Tak/Nie/_Nie dotyczy_
>>
>> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
>> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
>> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Tak/Nie
>> - za brak pracy domowej? Tak/Nie
>> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie.   Zgodnie z PSO.
>>
> 7. Czy zgodni z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w tygodniach/dniach) w
> jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? _Tak_/Nie
>
>> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
>> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
>> artykuÅu/paragrafu. Każdy nauczyciel okreÅla te wymagania zgodnie z PSO.
>>
>> *ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA*
>>
>> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
>> punktowej oceny? _Tak/_Nie
>>
>> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów przez
>> osoby uczÄ ce siÄ? Tak/_Nie_
>> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
>> dotyczy
>>
>> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci przez
>> osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru paznokci)?
>> Tak/_Nie_
>> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak_/Nie/_Nie
>> dotyczy
>>
>> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
>> uczÄ ce siÄ? Tak/_Nie _
>> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
>> dotyczy
>>
>> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii przez
>> osoby uczÄ ce siÄ? Tak_/Nie_
>> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
>> dotyczy
>>
>> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób nieprzestrzegajÄ cych
>> zasad (wymienionych w punktach 10-13):
>> - _punkty ujemne z zachowania_
>> - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
>> - upomnienie dyrektora/dyrektorki
>> - nagana
>> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
>> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w naszej szkole
>> - inne (jakie?)
>>
>> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych siÄ
>> na terenie szkoÅy? _Tak_/Nie. ZarzÄ dzenie dyrektora.
>>
>> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
>> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie _ânie dotyczyâ._
>>
>> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Tak/_Nie_
>> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny koszt?
>> Tak/Nie
>> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>>
>> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
>> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
>> szkoÅy.ROZDZIAÅ II PRAWA I OBOWIÄZKI UCZNIÃW § 46 1. UczeÅ ma prawo:
>> 1) otrzymaÄ informacjÄ na temat zakresu wymagaÅ oraz metod nauczania;
>> 2) uzyskaÄ wiedzÄ na temat kryteriów ocen z przedmiotów i z
>> zachowania, okreÅlonych przez wewnÄ trzszkolny system oceniania; 3)
>> korzystaÄ z zasad dotyczÄ cych sprawdzania wiedzy i umiejÄtnoÅci,
>> okreÅlonych przez przedmiotowe systemy oceniania; 4) do tygodniowego
>> rozkÅadu lekcji zgodnego z zasadami higieny pracy umysÅowej; 5) do
>> poszanowania swej godnoÅci; 6) rozwijania zainteresowaÅ, zdolnoÅci i
>> talentów poprzez uzyskanie zgody na indywidualny tok lub program
>> nauki realizowany wedÅug trybu ustalonego przez ministra wÅaÅciwego
>> do spraw oÅwiaty; 7) swobody wyrażania myÅli i przekonaÅ, o ile nie
>> naruszajÄ one dobra osobistego osób trzecich; 8) uczestniczenia w
>> imprezach organizowanych przez szkoÅÄ; 9) do korzystania z pomocy
>> psychologiczno-pedagogicznej; 10) do życzliwego, podmiotowego
>> traktowania w procesie dydaktyczno-wychowawczym; 11) do nietykalnoÅci
>> osobistej; 12) do bezpiecznych warunków pobytu w szkole; 13)
>> korzystania ze wszystkich pomieszczeÅ i urzÄ dzeÅ zgodnie z ich
>> przeznaczeniem i w myÅl obowiÄ zujÄ cych regulaminów; 14) korzystania z
>> pomocy materialnej, którÄ dysponuje szkoÅa; 15) reprezentowania
>> szkoÅy w olimpiadach, konkursach, przeglÄ dach i zawodach; 16) do
>> pomocy z racji specyficznych trudnoÅci w uczeniu siÄ; 17) korzystania
>> z szafki na ubrania; 18) korzystania z zasobów biblioteki szkolnej;
>> 19) korzystania podczas zajÄÄ z telefonów komórkowych i innych
>> urzÄ dzeÅ telekomunikacyjnych rejestrujÄ cych i odtwarzajÄ cych obraz i
>> dźwiÄk tylko po uzyskaniu zgody nauczyciela prowadzÄ cego zajÄcia. 1.
>> UczeÅ ma obowiÄ zek: 1) uczyÄ siÄ systematycznie i rozwijaÄ swoje
>> umiejÄtnoÅci, aktywnie uczestniczyÄ w zajÄciach lekcyjnych i życiu
>> szkoÅy, regularnie uczÄszczaÄ na lekcje i nie spóźniaÄ siÄ; 2) godnie
>> reprezentowaÄ szkoÅÄ; 3) respektowaÄ zasady wspóÅżycia spoÅecznego i
>> normy etyczne; 4) nienagannie zachowywaÄ siÄ na terenie szkoÅy jak i
>> poza niÄ ; 5) odnosiÄ siÄ z szacunkiem do nauczycieli i innych
>> pracowników; 6) dbaÄ o kulturÄ sÅowa; 7) chroniÄ Å¼ycie i zdrowie
>> wÅasne i innych osób, przestrzegaÄ zasad higieny; 8) dbaÄ o Åad i
>> porzÄ dek oraz mienie szkolne, wÅasne i innych; 9) dbaÄ o schludny
>> wyglÄ d oraz noszenie odpowiedniego stroju, podczas uroczystoÅci
>> szkolnych obowiÄ zuje strój galowy (biaÅa bluzka, ciemne spodnie lub
>> spódnica); 10) naprawiaÄ wyrzÄ dzone szkody materialne; 11) pisemnie
>> usprawiedliwiaÄ nieobecnoÅÄ w ciÄ gu 5 roboczych dni od momentu
>> ustania nieobecnoÅci (przez rodziców lub ucznia peÅnoletniego). 12)
>> odÅożyÄ swój wyciszony telefon komórkowy na czas trwania lekcji w
>> wyznaczone przez nauczyciela miejsce.
>>
>> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
>> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
>> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak/_Nie_
>>
>> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
>> zarekwirowane telefony?
>> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ
>>
>> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
>> - rodzic/opiekun prawny
>> - uczeÅ/uczennica
>> - nie dotyczy
>>
>> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
>> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji? _Tak_/Nie/Nie dotyczy
>>
>> *BEZPIECZEÅSTWO*
>>
>> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku
>> szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? _Tak/_Nie
>>
>> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
>> - wezwanie karetki pogotowia? _Tak_/Nie
>> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/_Nie_
>>
>> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
>> - zamkniÄte na klucz
>> -_otwarte_
>>
>> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
>> - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
>> dozorujÄ cÄ ,
>> - _otwarte_
>>
>> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoÅy
>> lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? _Tak/_Nie
>> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ monitoringiem
>> (można wybraÄ kilka):
>> - korytarze (_Tak/_Nie)
>> - wnÄtrze szatni (Tak/_Nie)_
>> - teren wokóŠszkoÅy (_Tak_/Nie)
>> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie): schody
>> - nie dotyczy
>>
>> *ORGANY SZKOÅY*
>>
>> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Tak/_Nie_
>>
>> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? _Tak_/Nie
>>
>> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ Rady
>> Rodziców? _Tak/_Nie/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
>> tworzy siÄ Rady Rodziców
>>
>> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
>> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady Rodziców?
>> Tak/_Nie_//Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ
>> Rady Rodziców
>>
>> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
>> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
>> dziaÅalnoÅÄ? Tak/_Nie/_/Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie
>> tworzy siÄ Rady Rodziców
>>
>> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
>> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
>> - _wÅasnym koncie Rady_
>> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
>> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców
>>
>> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
>> roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/_Nie_//Nie dotyczy,
>> jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady Rodziców.
>> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
>> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
>> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
>> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
>> Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
>> Rodziców.
>>
>> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
>> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.Nagrody dla uczniów.
>>
>> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu Rady
>> Rodziców. 26.09.20217r.
>>
>> 37. ProszÄ o wpisanie ânie dotyczyâ jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
>> Rady Rodziców.
>>
>> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
>> SamorzÄ du Uczniowskiego. 20.09.2017r.
>>
>> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
>> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
>> Uczniowskiego? Tak/_Nie_
>> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>>
>> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du Uczniowskiego
>> biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? Tak/_Nie_
>>
>> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
>> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw
>> szkoÅy? Tak/_Nie_
>> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
>> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
>> wpisanie ânie dotyczyâ.
>> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii SamorzÄ du
>> Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie
>> dotyczyâ.
>>
>> *KADRY*
>>
>> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
>> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? _Tak/_Nie
>>
>> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce i
>> ile ich jest?
>>
>> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/_psycholożka?_ _Tak/_Nie
>> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? Psycholog 20/20, pedagog
>> 14/20, pedagog specjalny 12/20.
>> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
>> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów.Zgodnie z wymaganiami.
>>
>> *ADMINISTRACYJNE*
>>
>> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? _Tak/_Nie
>>
>> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP?_Tak_/Nie
>>
>> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
>> PaÅstwa placówce? 525
>>
>> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 223
>>
>> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0
>>
>> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»? 0
>>
>> *ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ*
>>
>> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
>> termomodernizacjÄ? Tak/_Nie_
>>
>> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
>> najbliższych trzech latach? Tak/_Nie_
>>
>> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne odnawialne
>> źródÅa energii? Tak/_Nie_
>>
>> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
>> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
>> powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Tak/_Nie_
>>
>> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ odpowiadajÄ cych
>> za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Tak/_Nie_
>>
>> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
>> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Tak_/Nie_
>>
>> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
>> instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
>> deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/_Nie_
>> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
>>
>> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych w
>> każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
>> - _nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)_
>> - tak, wegetariaÅskie
>> - tak, wegaÅskie
>> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
>> - nie
>>
>> 59. Jeżeli âtakâ, czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
>> odpÅatnoÅciÄ ?
>> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ (cena jest
>> wyższa)
>> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
>> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
>> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>>
>> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
>> podpaski, tampony)?_Tak_/Nie
>>
>> *INNE*
>>
>> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ w
>> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
>> grupÄ ? Tak/_Nie_
>>
>> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogÄ
>> oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)?_Tak/_Nie
>>
>> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? Tak/_Nie_
>> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>>
>> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce przyjmowania
>> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli, nauczycielki
>> i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa, rejestr
>> korzyÅci)? Tak/_Nie_
>>
>> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
>> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? _Tak/_Nie
>>
>> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi usÅugi
>> na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub w BIP?
>> Tak/_Nie/_Nie dotyczy
>>
>> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
>> internetowej? Tak/_Nie_
>>
>> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
>> spoÅecznoÅciowych?_Tak/_Nie
>>
>> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
>> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
>> Szkole.W zaÅÄ czeniu skan.
>>
>> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
>> Budżet Partycypacyjny? _Tak_/Nie
>> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono
>> na realizacjÄ _Szkolnego Budżetu Obywatelskiego_/Szkolnego Budżetu
>> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ. To
>> kwota 10 000 zlotych.
>> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
>> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
>> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie ânie dotyczyâ. W trakcie
>> realizacji Akcja wzmacniacz ( kanapa, wzmaciacz, mikrofon, ksiażki,
>> wentylatory, mikrofony).
>>
>> *UZASADNIENIE*
>> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
>> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji,
>> jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów
>> trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ
>> oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierajÄ cej
>> ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ (w tym prawnÄ ) oraz
>> kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ cych siÄ
>> zmianach.Publikacja zostanie rozesÅana do wszystkich szkóŠobjÄtych
>> monitoringiem. DostÄpna bÄdzie również w formie elektronicznej. Swoim
>> projektem pragniemy promowaÄ otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa
>> dzieci i prawa czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry
>> zarzÄ dzajÄ ce oraz pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ
>> dzieci i mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ
>> Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i
>> Henryka Wujców. SzkoÅa jest nasza.
>>
>> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
>> wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: _dopaminalaab@gmail.com_
>> <mailto:{{ email }}>
>>
>> --
>>
>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ ,
>> oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
>> nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
>> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
>> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
>> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>>