Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica
32 — 300 Olkusz ul. Górnicza 12
tel./ fax. 32/ 643 04 50 e-mail: szkola©zs1olkusz.edu.pl
NIP 637-10-06-603 REGON 000186460
Olkusz, dn. 27.08.2024 r.
2S1.5.0704.34a.2024
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
W odpowiedzi na otrzymany wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przesyłamy odpowiedzi na poniższe pytania:
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce
przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)
funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
odpowiedź ustna — 0,2; praca domowa — 0,1; kartkówka 0,2
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)?
Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może
poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
„Stopień celujący otrzymuje uczeń (słuchacz), który:
1) samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia, biegle posługuje się zdobytymi
wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych lub praktycznych
uwzględnionych w programie przyjętym przez nauczyciela w danym oddziale, proponuje
rozwiązania nietypowe, uzyskał tytuł laureata konkursu przedmiotowego o zasięgu
wojewódzkim, uzyskał tytuł finalisty lub laureata ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej,
2) osiąga sukcesy w konkursach, zawodach sportowych i innych kwalifikując się
do finałów na szczeblu krajowym lub posiada inne porównywalne osiągnięcia.”
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny?
Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się?
Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się
(lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się?
Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad
(wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii
lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoty określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły?
Tak/Nie
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie,
proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
„Uczeń ma obowiązek „dbać o schludny wygląd oraz noszenie odpowiedniego stroju według
następujących ustaleń:
a) w szkole obowiązuje strój estetyczny, stonowany kolorystycznie bez ekstrawaganckich
dodatków,
b) ubiór powinien mieć charakter oficjalny, przy zachowaniu osobistych upodobań ucznia,
w stylu klasycznym lub sportowym,
c) noszone koszule, bluzy, podkoszulki, spodnie, spódnice itp. nie mogą zawierać nadruków
związanych z subkulturami młodzieżowymi, nadruków obraźliwych, prowokacyjnych lub
wywołujących agresję,
d) okrycia nie mogą być przeźroczyste, a w zestawieniu ze spódnicą bądź spodniami mają
zakrywać cały tułów,
e) dziewczęta mogą nosić zarówno spódnice, sukienki jak i spodnie,
f) chłopców obowiązują długie spodnie o klasycznym kroju w stonowanych kolorach,
w miesiącach letnich mogą być to spodnie krótkie,
g) obuwie noszone w szkole powinno być lekkie i wykonane z tworzywa nie rysującego
podłóg (sportowe), o miękkiej podeszwie (u dziewcząt niedopuszczalne są wysokie obcasy),
h) w szkole obowiązuje obuwie zmienne,
i) obuwie i okrycie wierzchnie uczeń ma obowiązek pozostawić w szatni lub szafce,
j) fryzura ucznia może mieć dowolną długość, jednak jej kształt i kolor nie może być
ekstrawagancki,
k) długie włosy powinny być tak ułożone, aby nie przeszkadzały w pracy na lekcji,
l) biżuteria oraz wszelkie elementy dekoracyjne mające wpływ na wygląd uczniów nie mogą
mieć żadnych oznak subkulturowych ani agresywnych akcentów, w ich doborze należy
zachować umiar, pamiętając, że szkoła jest miejscem pracy i nauki, dopuszczalne jest
noszenie dyskretnych kolczyków w uszach nie zagrażających bezpieczeństwu, wszelkie inne
kolczyki należy usunąć z ciała na czas pobytu w szkole, uczeń posiadający tatuaż w
widocznym miejscu ma obowiązek zakrycia go na czas pobytu na terenie szkoły,
m) na terenie szkoły obowiązuje zakaz noszenia czapek lub innych nakryć głowy,
n) na zajęcia praktyczne oraz zajęcia wychowania fizycznego uczeń powinien dostosować
strój do obowiązujących regulaminów,
o) uczeń powinien posiadać i nosić strój galowy w czasie:
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
- uroczystości szkolnych wynikających z ceremoniału szkolnego tj. rozpoczęcia roku
szkolnego i zakończenia roku szkolnego, 13 i 14 października, 22 grudnia, jeżeli wymienione
daty wypadają w dni wolne od zajęć, to strój galowy obowiązuje w dniach zajęć
dydaktycznych poprzedzających te daty,
- egzaminów maturalnych i zawodowych,
- egzaminów poprawkowych i klasyfikacyjnych,
- grupowych lub indywidualnych wyjść poza teren szkoły, jeżeli jest reprezentantem szkoły,
- innych imprez okolicznościowych, jeżeli tego wymaga Dyrektor Szkoły.
p) przez strój galowy należy rozumieć:
- dla dziewcząt- sukienka lub spódnica /spodnie/ - czarna lub granatowa, bluzka z rękawami
— biała lub w stonowanym kolorze,
- dla chłopców — garnitur lub ciemne spodnie o klasycznym kroju, ciemna marynarka, koszula
w białym lub stonowanym kolorze, krawat,
r) uczeń powinien posiadać podkoszulek i bluzę z logo szkoły podczas nieoficjalnych imprez
szkolnych”
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o
zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
„Podczas zajęć lekcyjnych obowiązuje całkowity zakaz używania telefonów
komórkowych i urządzeń telekomunikacyjnych (aparaty powinny być wyłączone i schowane):
a) możliwe jest korzystanie z telefonów komórkowych poza zajęciami lekcyjnymi (podczas
przerw, przed i po zajęciach),
b) szczegółowe zasady reguluje procedura korzystania z telefonów komórkowych
i sprzętu elektronicznego:
- przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych uczeń zobowiązany jest do wyłączenia i schowania
telefonu komórkowego i innych urządzeń elektronicznych,
- nagrywanie dźwięku oraz obrazu za pomocą telefonu jest możliwe jedynie za
zgodą osoby nagrywanej i fotografowanej,
- uczniowie przynoszą do szkoły telefon lub inne urządzenie na własną odpowiedzialność,
- szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, zgubienie czy kradzież sprzętu
przynoszonego przez uczniów,
- naruszenie przez ucznia zasad używania telefonów komórkowych na terenie szkoły
powoduje zastosowanie kar statutowych,
- w przypadku kolejnej próby użycia telefonu komórkowego nauczyciel wychowawca udziela
uczniowi nagany i zawiadamia o tym fakcie rodziców lub opiekunów prawnych,
- uczniowie , którzy nagminnie nie respektują procedury mogą być proszeni przez nauczyciela
o oddanie telefonu przed lekcją w wyznaczone miejsce”
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku
gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podłegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać
się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie
zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół
szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty
określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy
placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką
w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania
finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady
Rodziców Państwa placówki. |
Rada Rodziców nie wyraża zgody na udostępnianie na zewnątrz sprawozdań.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na
stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę
Rodziców.
- cukierki na dzień dziecka i Mikołajki
- kiełbaski i owoce na Dzień Zdrowia”,
- nagrody dla uczniów
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców —
16.11.2017 r.
37. Proszę o wpisanie "nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu
Uczniowskiego. - 24.10.2013 r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc
kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
Zebranie pod swoją kandydaturą na piśmie co najmniej 50 podpisów uczniów przez
kandydata. Opracowanie plakatu wyborczego w którym kandydat prezentuje swój program
wyborczy. Wybory poprzedza kampania wyborcza. Kandydat nie może być uczniem z
najstarszej klasy.
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział
nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz
Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w
jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”.
Wniosek, aby w danym zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem o ramowych planach nauczania
Pani Dyrektor przydzieliła godziny na realizowanie przedmiotów uzupełniających — 2 wnioski.
Wniosek dotyczący wytypowania kandydata do nagrody „Laur Sowy” w kategorii uczeń i
nauczyciel.
W trakcie co miesięcznych spotkań trójek klasowych z Panią Dyrektor i opiekunami
Samorządów są składane wnioski ustne, które podlegają protokołowaniu.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”.
- Opinia w sprawie skreślenia z listy uczniów — 4 opinie
- Opinia w sprawie wyrażenia opinii na temat dni wolnych od zajęć dydaktyczno-
wychowawczych — 4 opinie
- Opinia w sprawie zakupionych książek do biblioteki w ramach realizacji przez szkołę
Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa — 1 opinia.
- Opinia dotycząca przyznawania stypendium Prezesa Rady Ministrów
uczniom - 3 opinie
- Opinia w sprawie ustalenia przedmiotów realizowanych w zakresie rozszerzonym _ dla
klas Technikum od roku 2024/2025
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie
z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 16/22; 0,73 etatu
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i
ukończonych kursów.
- wykształcenie wyższe — psycholog
- Państwowy Wyższy Zakład Oświatowy, Zaporski Uniwersytet Narodowy Ministerstwa
Edukacji i Nauki Ukrainy
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać lub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?
— nie dotyczy.
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 457osób
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŹ? 0
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację?
Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach?
Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii?
Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie
powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w
przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na
przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa
altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
- ogród deszczowy
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka
szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
Niniejsza korespondencja oraz wszelkie jej załączniki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej korespondencji, nie może jej Pani/Pan ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny
sposób udostępniać tub wykorzystywać. Prosimy o jej zwrot na adres nadawcy.
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych
w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i
innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np.
polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki
jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych?
Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie
wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet
Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację
Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego?
4000,00 zł.
Jeżeli nie, proszę o wpisanie "nie dotyczy”.
70b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, proszę o
wpisanie "nie dotyczy”.
Udział w szkoleniu trzydniowym nauczyciela wraz z 5 uczniami o tematyce „ Szkolne Budżety
Partycypacyjne w dniach 11-13 kwietnia 2024 r.
- Realizowanie warsztatów szkoleniowych w czterech klasach w naszej szkole na temat
„Szkolnych Budżetów Partycypacyjnych”
- Przedstawienie prezentacji przez uczniów biorących udział w szkoleniu dotyczącej
„Szkolnych Budżetów Partycypacyjnych”
- Zbieranie pomysłów dotyczących projektu zadania do „Szkolnych Budżetów
Partycypacyjnych”
- Akcja promocyjna projektów, przeprowadzono głosowanie w drodze którego został
wybrany zwycięski projekt - zakup stołu do bilarda .
Nasza szkoła jest w trakcie realizacji zwycięskiego projektu czyli zakupu stołu do bilardu.
DYREKTOR
Zespołu Szkół Nr I
, Su iwa Śluszici aw —
4 klan Nowicka