WÓJT
GNINY CIERAŁTOWICĘE
44.384 Gleriewice, «l, ks, Bobety 28
, PRA ZARZĄDZENIE NR 0050.212.2017
Wójta Gminy Gierałtowice
z dnia 30.11.2017r
w sprawie : regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych
w Urzędzie Gierałtowice.
Na podstawie art, 39 ust | i ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach
samorządowych ( ij. Dz. U. 2016, poz. 902 z późn. zm.)
zarządzam:
R
Ustalam regulamin wynagradzania dla pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy
w Gierałtowicach na podstawie umowy o pracę , stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
$2
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy oraz kierownikom komórek organizacyjnych.
83
Treść regulaminu uzgodniono z działającą w Urzędzie Gminy Międzyzakładową Organizacją Zwięzkową
NSZZ „Solidarność” z siedzibą w Tamowskich Górach.
8
Traci moc Zarządzenie Wójta Nr 0KO0-0152/75/2009 z dnia 7 sierpnia 2009 w sprawie regulaminu
wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Gierałtowice wraz
ze zmianami.
$5
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracownikom
Urzędu Gminy w Gierałtowicach.
z2 Bolidsiność " A
owafojęcig an zosia Geri dA adnano At : 2 Aż
PRZEWODNICZĄCA ł
ke, e (a
zabioła Śucłć ; EDA wę 5 $$
„Blzbietj Stsak Miądzyciiadię Ossa Zwagowz (| | SP
2 PIANY KI EE z Miodowy w Tartoakka Obra > ;
KIEROWNIK Woo 1 KBfuaznaiaE adi aż. egiedwsiej
polegaja Kadr Płat wyją w ditaa. dm
ź Jk la f * j -
kataceyda Rupprich dg doża fAsttene
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Nr 0050.212.2017r.
Regulamin Wynagradzania
Pracowników Urzędu Gminy w Gierałłowicach
81
4. Regulamin określa zasady i warunki wynagradzania za pracę oraz świadczenia związane z pracą
i warunki ich przyznawania dla pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy
w Gierałtowicach na podsiawie umowy 0 pracę.
2. Regulamin określa w szczególności:
1) Wymagania kwalifikacyjne dla poszczególnych stanowisk pracy;
2) Szczegółowe warunki wynagradzania, w tym maksymalny poziom wynagrodzenia
zasadniczego,
3) Warunki i sposób przyznania dodalku funkcyjnego ;
4) Warunki i sposób przyznania dodatku specjalnego:
5) Warunki przyznawania oraz warunki i sposób wypłacania premii i nagród innych niż nagroda
jublieuszowa.
$2
lekroć w regulaminie jesi mowa o:
1. Pracodawcy : należy przez to rozumieć Urząd Gminy, którego reprezentuje Wójł Gminy,
2. Pracowniku : należy przez to rozumieć osobę zatrudnioną w Urzędzie Gminy w Gierałtowicach
na podstawie umowy o pracę;
3. Minimalnym wynagrodzeniu zasadniczym: należy przez to rozumieć minimalną miesięczną kwolię
wynagrodzenia zasadniczego wskazaną w | kategori zaszeregowania, w załączniku moi
do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r w sprawie wynagradzania pracowników
samorządowych (dj. Dz. U. z 2014 poz. 1786 z późn zm. )
53
Ustala się:
1. Tabelę wymagań kwalifikacyjnych niezbędnych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku
stanowiącą załącznik nr 1 do regulaminu.
2. Tabelę minimalnych i maksymalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników stanowiącą
załącznik ur 2 do regulaminu.
3. Tabelę stawek dodatku funkcyjnego stanowiącą załącznik nr 3 do regulaminu.
L
$4
WARUNKI WYNAGRADZANIA
1. Pracownikowi przysługuje wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska oraz posiadanych
kwalifikecji zawodowych.
2. Pracownikowi przysługuje wynagrodzenie określone stawką miesięczną składające się z wynagrodzenia
zasadniczego oraz dodatku za wieloletnią pracę,
3. Pracownikowi przysługują również inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy t. nagroda
jubileuszowa, jednorazowa odprawa związana z przejściem na emeryturę lub rentę, a także dodatkowe
wynagrodzenie roczne na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
4. Stawka wynagrodzenia zasadniczego oraz kategoria zaszeregowania ustalana jest w umowie 0 pracę,
w oparciu o tabelę wymagań kwalifikacyjnych niezbędnych do wykonywania pracy na zajmowanym
stanowisku oraz tabelę minimalnych | maksymalnych slawek wynagrodzenia zasadniczego
stanowiących załączniki do niniejszego regulaminu.
5. Pracownikowi zatrudnionemu w niepelnym wymiarze czasu pracy wynagrodzenie zasadnicze oraz inne
składniki wynagrodzenia przysługują proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy określonego w umowie.
6. Wynagrodzenia zasadnicze pracowników, w ramach posiadanych środków, podlegać będą corocznemu
podwyższeniu, co najmniej o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen, towarów i usług konsumgcyjnych za
rok ubiegły ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w terminie do końca marca
każdego roku, z wyrównaniem od pierwszego stycznia, po przyjęciu przez Radę Gminy uchwały
budżetowej na dany rok.
45
DODATEK FUNKCYJNY
4. Dodatek funkcyjny przysługuje pracownikom zatrudnionym na stanowiskach związanych z kierowaniem
zespołem.
2. Dodatek funkcyjny przysługuje na stanowiskach niezwiązanych z kierowaniem zespołem, dla których
ze względu na charakter pracy I odpowiedzialność przewiduje się dodatek funkcyjny.
3. Wysokość dodatku jest uzależniona od wielkości kierowanego zespołu, różnerodności zadań
wykonywanych na stanowisku i stopnia odpowiedzialności.
4. Wykaz stanowisk oraz wysokość dodatku funkcyjnego określa załącznik nr 3 do regulaminu.
5. Pracownikom zairudnionym w niepelnym wymiarze czasu pracy wysokość dodatku funkcyjnego ustala
się proporcjonalnie do wymiaru zatrudnienia.
6. Wypłata dodatku następuje raz w miesiącu, w terminie ustalonym dla wypłaty wynagrodzenia
zasadniczego.
|
W
7. Dodatek funkcyjny jest proporcjonalnie zmniejszany za czas nieobecności wynikający z ustawy
o świadczeniach pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa (fi Dz. U. z 20%7, poz. 1368 )
| i uwzględniany w podstawie wymiaru zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
86
DODATEK SPECJALNY
1. Z tytułu okresowego zwiększenia obowiązków służbowych lub powierzenia dodaikowych zadań
pracownikowi może zostać przyznany dodatek specjalny.
2. Dodatek specjalny związany ze zwiększeniem obowiązków służbowych na stanowisku przysługuje
w wysokości do 40% wynagrodzenia zasadniczego, przy czym wysokość dodalku może zostać
określona zarówno w formie % jaki kwotowej.
3. Decyzję o przyznaniu dodatku, czasie obowiązywania oraz wysokości podejmuje pracodawca na
podstawie umotywowanego wniosku pracownika lub jego przełożonego.
4. Przyznany pracownikowi dodatek specjalny wypłacany jest w terminie wypłaty. wynagrodzenia
zasadniczego.
5. Dodatek specjalny jest proporcjonalnie zmniejszany za czas nieobecności wynikający z ustawy
o świadczeniach pieniężnych w razie choroby I macierzyństwa ( t. Dz. U. z 2017, poz. 1368 )
i uwzględniany w podstawie wymiaru zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
6. Dodatek specjalny związany z powierzeniem dodatkowych zadań ( nie związanych z pracą na
określonym stanowisku ) przysługuje w wysokości uzałeżnionej od ilości zadań, stopnia ich złożoności
oraz środków przewidzianych na ten cel.
Dodatek specjalny obejmuje w szczególności zadania związane z przeprowadzaniem wyborów
samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, wyborów do parlamentu europejskiego,
spisów powszechnych, spisów rolnych, a także zadań zwłązanych z realizacją projekłów
współfinansowanych ze środków zewnętrznych I itp.
7. Decyzję o przyznaniu dodatku, czasie obowiązywania oraz jego wysokości podejmuje pracodawca
na podstawie umotywowanego wniosku przełożonego, ( koordynatora lub pełnomocnika), w oparciu o
wytyczne zawarte w odrębnych dokumentach ( porozumieniach ).
8. Przyznany pracownikowi dodatek specjalny wymieniony w pkt. 6 jest wypłacany we wskazanym przez
pracodawcę terminie | nie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu za czas nieobecności pracownika
w pracy.
$7
NAGRODA
1. W ramach posiadanych środków na wynagrodzenia tworzy się fundusz nagród z przeznaczeniem na
nagrody dla pracowników, pozostający w dyspozycji pracodawcy - kierownika urzędu.
2. Decyzję 0 przyznaniu i wysokości nagrody podejmuje pracodawca w oparciu o piserane propozycje
przełożonych pracowników lub z własnej inicjatywy.
3. Propozycje przełożonych co do wysokości nagród powinny uwzględniać w szczególności :
a) poziom oceny okresowej pracownika;
b) stopień trudności i złożoności zadań , a także stopień odpowiedzialności na danym stanowisku;
©) zaangażowanie w pracę i dyspozycyjność, zwłaszcza w realizację zadań priorytetowych dla
Urzędu;
d) wykonywanie dodatkowych zadań wykraczających poza zakres obowiązków, za które
pracownik nie otrzymywał dodatku specjalnego;
e) przejawianie inicjatywy w pracy i podnoszenie jej wydajności;
f] samokształcenie i efektywne podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
g) wzorowe wypełnianie obowiązków służbowych.
4. Nagrody przyznawane są raz w roku i mają charakter uznaniowy.
5. Wpływ na wysokość nagrody ma okres pobierania wynagrodzenia chorobowego oraz okres zasiłków
ż ubezpieczenia społecznego wynikający z ustawy o świadczeniach pieniężnych w razie choroby
i macierzyństwa (tj. Dz. U. z 2017, poz. 1368)
38
PREMA
1. Pracownikom zatrudnionym na stanowiskach pomocniczych | obsługi za prawidłowe wykonywanie
obowiązków wynikających z zakresu zadań na zajmowanym stanowisku przysiuguje premia
w wysokości 30 % wynagrodzenia zasadniczego wynikającego z osobistego zaszeregowania
pracownika.
2. Oceny należytego wykonywania obowiązków dokonuje bezpośredni przełożony, bądź w uzasadnionych
przypadkach przełożony wyższego szczebla, w cyklach miesięcznych, obejmujących okres
od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca.
3. Zatwierdzony przez pracodawcę wniosek przełożonego zawierający propozycję wysokości premii
powinien być złożony do Referatu Kadr | Plac w terminie do 2 -go każdego miesiąca za miesiąc
poprzedni. |
4. Przyznana premia wypłacana jest w terminie wypłaty wynagrodzenia zasadniczego.
E
da
5. Premia ulega proporcjonalnemu obniżeniu za czas nieobecności wynikający z ustawy o świadczeniach
pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa ( ij. Dz. U. z 2017, poz. 1368 ) g. ża okres pobierania
wynagrodzenia chorobowego i lub zasiłku chorobowego w wymiarze 1/30 za każdy dzień.
6. Premia ulega również obniżeniu za czas innej usprawiedliwionej nieobecności pracownika w pracy
« wysokości 1% za każdy dzień pracy, zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy.
7. W przypadku nienależytego wykonywania obowiązków służbowych, premia może ulec obniżeniu
do 0%.
8. Premia nie przysługuje w przypadku naruszenia przepisów bezpieczeństwa | higieny pracy lub
przepisów przeciwpożarowych, opuszczenia przez pracownika pracy bez usprawiedliwienia,
nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy, oraz za stawianie się do pracy w stanie nietrzeźwym lub
spożywanie alkoholu na terenie zakładu pracy.
9. Wniosek przelożonego bądź przełożonego wyższego szczebla zawierający obniżenie premii bądź jej
pozbawienie powinien zawierać stosowne uzasadnienie.
© 5 FP
w 2 j
glo tnż. fa e Bargieł
Załącznik nr 1 do regulaminu wynagradzania - 0050.212.2017
Tabela wymagań kwalifikacyjnych
. wymagania kwalifikacyjne
minimalna maksymalna
| stanowisko kategoria kategoria
zaszeregowania | zaszeregowania | wykształcenie | staż pracy ( w lałach )
kierownicze stanowiska urzędnicze
wyższe
2 | Zastępca Skarbnika Gminy XW XX Skonomiczne 3 lata
lub podyglomowe
ekonomiczne
Kierownik Urzędu Stanu ak
noce U ka o
3 R
Zastępca Kierownika Urzędu .
Stanu Cywilnego XIII XIX wyższe 4 lata
. Audytor Wewnętrzny wg odrębnych przepisów
Główny Księgowy KENEM wg odrębnych przepisów
5 »
wyższe
Zastępca Głównego XIV XIX ekonomiczne 3 lata
Księgowego lub podyplomowe
ekonomiczne
Peinomocnik ds, Informacji a
Niejawnych All wg odrębnych przepisów
7 | |
Zastępca Pełnomocnika ds. "
informacji niejawnych XU XIN wą odrębnych przepisów
ŻY
w ź
stanowiska urzędnicze
Radca Prawny XU! Ka wą odrębnych przepisów
Coma a Aa
m o o m
Główny projektant systemów .
teleinformatycznych XI XVlli WYŻSZE 4 lata |
Główny administrator ( bazy
danych, systemów
komputerowych, XII XVIII wyższe 4 lata
zintegrowanych systemów
2 zarządzania )
Główny analityk ( systemów
teleinformatycznych , baz xi XVII wyższe 4 lata
danych sieci komputerowych )
osa
Główny Specjalista ds. BHP XVHI wg odrębnych przepisów
Starszy inspektor ds. BHP wg odrębnych przepisów
Inspektor ds. BHP wg odrębnych przepisów
ś
p,
67
%
4
m oma m
Starszy projekiant systemów .
teleinformatycznych xi XVII WYŻSZE 3 lata
4a Starszy administrator ( baz
danych, systemów
komputerowych, X! ZVII wyższe 3 lata
zintegrowanych systemów
zarządzania )
Starszy analityk ( systemów j
teleinformatycznych , baz XI ZMII wyższe 3 lata
danych sieci komputerowych )
por s |wo | se | — |
Informatyk
Programista aplikacji
Projektant systemów
teleinformatycznych X XV wyższe anna
Administrator ( baz danych,
systemów komputerowych,
(Sa | zintegrowanych systemów
zarządzania )
Analityk ( systemów
telelnfornatycznych, baz
danych sieci komputerowych
a pałarowych | X XIV średnie 3 lata
Konsuitałni ds. systemów
teleinformatycznych
th
Specjalista ds. BHP wg odrębnych przepisów
2 2
a P
uma c
| i o
Księgowy
Reierent administracyjno- wyższe prawnicze
VIII Xi Ma .
prawny lub administracyjne
i Młodszy referent
10 Vlil Xi średnie nna
Młodszy księgowy
Stanowiska, których stosunek pracy nawiązywany jest w ramach robót publicznych
lub prac interwencyjnych
Pracownik il stopnia XII XIV wyższe 3 lata
4 wykonujący zadania
w ramach robót publicznych
lub prac interwencyjnych X XI wyższe m
Pracownik | stopnia .
wykonujący zadania x XI średni 2 lata
2 w ramach robót publicznych _ . DEANE €
lub prac interwencyjnych , ,
VII p średnie
stanowiska pomocnicze
4 | "erowmik kancelari tajnej, VII X średnie 3 lata
kierownik archiwum | | s
rż
s | /rchiwista zakładowy, VII x Średnie
starszy archiwista
o sa o KOKSESIEM
stanowiska obsługi
7 Konserwator, palacz co MIH X zasadnicze
p zawodowe
DEZJENEN U wa pa
j zasadnicze
| a O o je lag] |
ee eee] 7
[= Eee 7
Załącznik nr 2 do Regulaminu Wynagradzania - 0050. 212. 2017
Tabela minimalnych i maksymalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego
Kategoria zaszeregowania . | wynagrodzenia zasadniczego wynagrodze zasadniczego
17800 | 2 300 _
| Wo | 1760 2500 -
| Vi | 0 EE
w] 80 | 2800
wo | 1840 |. 2900
e | 3700 |
M 1900 o 3900 |
| XIII | 1940 4300 |
IM KV | 1960 - 4500 |
nw | io 47
| W | 2000 4900
| XVII 2100 5.300
OK | 2400 870
| XXII | 3000 6.200
SĘ
F
Załącznik nr 3 do Regulaminu Wynagradzania - 0050.22 2017
Wykaz słanowisk oraz tabela stawek dodatku funkcyjnego
| | Stawka dodatku funkcyjnego stanowiąca % minimalnej kwoty
| wynagrodzenia zasadniczego określonej w | kategorii ,
Stanowisko/ funkcja | zaszeregowania regulaminu wynagradzania ( Rozporządzenia
| Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników
samorządowych )
od do
- SekretarzGmny , | 8% 410%
Radca Prawny 50% |
| Audytor Wewnętrzny 100%
| Główny Księgowy | 50% - 1 00%
| Kierownik Referatu | "50% 100%
- KierownikUS6 o | 50%
- Główny Specjalista | 40% | 90%
Ls
WÓJT
GWANY GIERAŁTOWICE
44.186 Diesadnwńce, w ke Rubaty 48
wj. fade ZARZĄDZENIE NR 0050.213.2022
Wójta Gminy Gierałtowice
z dnia 10 listopada 2022 r.
w sprawie: zmiany regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Gierałtowicach
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. z dnia 21 listopada
2008 r. (t.j. Dz. U. 2022, poz. 530),
zarządzam co następuje:
$1
W Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy w Gierałtówicach ustalonego
Zarządzeniem Wójta Gminy Gierałtowice Nr 0050.212.2017 z dnia 30.11.2017 r. ze
zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Wójta Gminy Gierałtowice Nr 0050.143.2019 z
dnia 25.06.2019 r. i Zarządzeniem Wójta Gminy Gierałtowice Nr 0050.240.2021 z dnia
28.11..2021 r., dokonać zmiany w $ 7 poprzez nadanie ustępowi 4 nowego, następującego
brzmiienia: „Nagrody przyznawane są co najmniej raz w roku I mają charakter uznaniowy”
8.3
Wykonanie zarządzenia, powierza się Sekretarzowi Gminy.
54
Treść zmiany uzgodniono z działającą w Urzędzie Gminy Gierałtowice Międzyzakładową
Organizacją Związkową NSZZ „Solidarność” z siedzibą w Tamiówskich Górach.
55
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od podania do wiadomości pracownikom
Urzędu Gminy w Gieraitowicach.
7
ś ogata
kak > ny Natglidi Kkfufpa
Kata: barzewska RADCA/B MU
kaz NSZ SA R)
Masy GiÓRILTOWICE
GŁ186 Gierotowicą, l 45. Roboty 38
woj, spkić
ZARZĄDZENIE NR 0050.249.2022
Wójta Gminy Gierałtowice
zdnia 29.12.2022 r.
w sprawie : zmiany regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych
w Urzędzie Gierałtowice.
Na podstawie art. 39 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tj. Dz. U. 2022, poz. 530).
zarządzam:
g1
W Zarządzeniu Wójta Gminy Nr 0050.212.2017 z dnia 30.11.2017 r., w sprawie regulaminu
wynagradzania pracowników samorżądowych zatrudnionych w Urzędzie Gierałtowice, wprowadza się
następujące zmiany:
1. Załączńik nr 3 do regulaminu wynagradzania otrzymuje nowe brzmienie zgodnie z załącznikiem
nr 1 do niniejszego zarządzenia.
82
Stawki dodatku funkcyjnego określone w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia, w tabeli obowiązują
0d 01.01.2023 r.
83
Treść regulamińu uzgodniono z działającą w Urzędzie Gminy Międzyzakładową Otganizacją Związkową
NSZZ „Solidarność” z siedzibą w Tamowskich Górach.
$4
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracownikom
Urzędu Gminy w Gierałtowicach na stronie intranetowej Urzędu z mocą obowiązującą od 01.01.2023 r.
ÓJT
Leszek Żógsią
gwęodóca poż NY Fobbzi m
ń SEKRETARZ gMINY
Fzętij Ą 4
Natalie kr Kataleyni aka
saodzlekkwnk .
GENY GACIOWICE
ALIBG Sena ta. Roboty 48
Załącznik nr 1 dó Zarządzenia Wójta Gminy — 0050:249.2022
Wykaz stanowisk oraz tabela stawek dodatku funkcyjnego
i Stanowiskoł funkcja | Stawka dodatku funkcyjnego (w zł)
od do
Sekretarz Gminy 1800 | 2500 |
| Radca Prawny | 1000 | 1600
| Zastępca Skarbnika | 1000 2000 |
iso
e | 26
| Kierownik USC | 1000 2000 |
Kierownik Biura | 500 | 1800
| Główny Specjalista | 500 1600
Administrator systemu TI „BSK-Z” 350 j 1000
i Inspektor bezpieczeństwa | 350 | 1000
teleinformatycznego
WÓJT ce
PY SIPS AŁTÓWIE
GRABA Ga 2. l ko boty 4
woj. Śląskie .
ZARZĄDZENIE NR 120.128.2023
Wójta Gminy Gierałtowice
z dnia 06.07.2023 r. '
w sprawie : zmiany regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych
w Urzędzie Gminy Gierałtowice
Na podstawie art. 39 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)
zarządzam:
S1
W Zarządzeniu Wójta Gminy Nr 0050.212.2017 z dnia 30.11.2017 r., w sprawie regulaminu
wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Gierałtowice,
zmienionego zarządzeniem nr 0050.143.2019 z dnia 25.06.2019 r. oraz zarządzeniem nr
0050.240.2021 z dnia 29.11.2021 r.wprowadza się następujące zmiany:
1. Usuwa się $ 8 regulaminu wynagradzania,
2. Załącznik nr 1 do regulaminu wynagradzania otrzymuje nowe brzmienie zgodnie
z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
3. Załącznik nr 2 do regulaminu wynagradzania otrzymuje nowe brzmienie zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego zarządzenia.
$2
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Gierałtowice.
s3
Treść regulaminu uzgodniono z działającą w Urzędzie Gminy Międzyzakładową Organizacją
Związkową NSZZ „Solidarność” z siedzibą w Tamowskich Górach.
34
„Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości .
pracownikom Urzędu Gminy w Gierałtowicach na stronie intranetowej Urzędu z mocą
obowiązującą ad 01.07.2023 r.
4
ME „ L>- Leszek Żogała
Natalig Krep. sA Ą
Ę
RADCA RBA b
u
WóÓjJ
WINY CIERAŁTOWICE
LIG6 Giemitowice, ul kx Roboty 48
ae yi E Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Nr 120.128.2023 z dnia 06.07.202:
Tabela wymagań kwalifikacyjnych
minimalna maksymalna wymagania kwalifikacyjne
stanowisko kategoria kategoria
zaszeregowania | zaszeregowania staż pracy ( w latach )
kierownicze stanowiska urzędnicze
XVII
wyższe lub
2. |zasiępca Skarbnika Gminy XIV XIX podyplomowe 3 lata
ekonomiczne
Kierownik Urzędu Stanu 2
(Zastępca Kierownika Urzędu A
Stanu Cywilnego XIV XVII wg odrębnych przepisów
| Audytor Wewnętrzny XVIII wg odrębnych przepisów
[_ 8. |Kierowni Referatu xm || xeo | wyższe | dla |
Pełnomocnik ds. Informacji aa
inspektor Ochrony Danych XVII wg odrębnych przepisów
stanowiska urzędnicze
Radca Prawny XII wg odrębnych przepisów
ą. |Główny Specjalista LX | xvil
(Główny Specjalista ds. BHP XIII XVII wg odrębnych przepisów
3. [Starszy Inspektor xm | xm | wyższe | | 4la |
Starszy Inspektor ds. BHP. wg odrębnych przepisów
Inspektor ds. BHP wig odrębnych przepisów
4 [| średnie | _ Slat |
inspekto! XI
pm || | u | m | jes dia
|_5- |Starszy Informatyk
,
Podinspektor x
| we | — |
7. Inform X XIV
p
8 VII
stanowiska pomocnicze
[| średnie | 2lała |
1. |Kancelista Ill x ź lata
> inisracy M | średnie | — |
WÓJT
Leszęk Ż66BŁ2
SEKRETARZ GMINY
Katarzyna Łabarzewska
zi. śląskie
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Wójta Gminy Nr 120.128.2023
Tabela nr 1 minimalnych i maksymalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego
Od 01 lipca 2023 r.
5 | m 6 |
r | em |
mm | |
| WÓJT
Ż Ż a
ca NY
Katarzyna Łźbarsówska
WO: E
GREINY RSP TOWICE
42AB6 bed mk fożaty 48
w. Sgsóe
ZARZĄDZENIE NR 120.12.2024
Wójta Gminy Gierałtowice
z dnia 18.04.2024 r.
w sprawie : zmiany regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych
w Urzędzie Gminy Gierałtowice
Na podstawie art. 39 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z.2022 r., poz. 530)
zarządzam:
$1
W Zarządzeniu Wójta Gminy Nr 0050.212.2017 z dnia 30.11.2017 r., w sprawie regulaminu
wynagradzania pracówników samorządowych zatrudnianych w Urzędzie Gminy
Gierałtowice, zmienionego zarządzeniem nr 0050.143.2019 z dnia 25.06.2019 r.,
zarządzeniem nr 0050.240.2021 z dnia 29.11.2021 r. oraz zarządzeniem nr 120.28.2023 z
dnia 08.07.2023 r. wprowadza się: zmianę, pólegająca na nadaniu załącznikowi nr 2 nowego
brzmienia, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
$2
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Gierałtowice.
s3
Treść regulaminu uzgodniono z działającą w Urzędzie Gminy Międzyzakładową Organizacją
ŻZwiązkową NSZZ „Solidarność” z siedzibą w Tatnowskich Górach.
$4
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości
pracownikom Urzędu Gminy w Gierałtowicach na stronie intranetowej Urzędu z mocą
obowiązującą od 01.05.2024 r.
Ó37
Lezśt: Żogaie
Naa LL
RADCĄF
Załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Nr 120:12.2024
Tabela nr 1 minimalnych i maksymalnych stawek wyńagrodzenia zasadniczego
od 01.05.2024 r.
| | Minimalna kw Mak ina kwot
| Kategoria zaszeregowania | wyragrodzenia zasadniczego
j |
m | 56]
| V | 3500 | 7000
oso a
em | m0 |
am | sa
ae | m
ao
Ś:
goska
G Gmina
Gierałtowice
WÓJT GMINY GIERAŁTOWICE Gierałtowice, 09.10.2024 r.
ul. Ks. Roboty 48
44-186 Gierałtowice
wojtQgieraltowice.pl
OKP.1431.18.2024
Sz. Panie
Anna Dęboń
Sara Nowicka
Stowarzyszenie Dopamina Lab
Szanowne Panie,
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przekazuję odpowiedzi na
zadane pytania:
1. Czy opracowano, przyjęto i wdrożono plan równości płci? - NIE
2. Czy powołano pełnomocnika/pełnomocniczkę ds. równości? - NIE
3. lle osób jest zatrudnionych w urzędzie/instytucji? - 63
4. ile kobiet jest zatrudnionych w urzędziefinstytucji? - 50
5. Ile kobiet jest zatrudnionych na kierowniczych stanowiskach? - 11
6. ile kobiet jest zatrudnionych na zastępczynie kierowników/-czek? — NIE DOTYCZY
7. Ile jest stanowisk pełnomocniczych w urzędziefinstytucji? - 2
8. lle kobiet jest zatrudnionych na stanowiskach pełnomocniczych? - 2
9. Czy w urzędziefinstytucji wdrożono regułamin wynagrodzeń? TAK,
regulamin przyjęty Zarządzeniem Wójta w dniu 30.11.2017 r. (z późniejszymi
zmianami), Regulamin w załączeniu
10. Czy w urzędzie/instytucji ustanowiono wewnętrzną procedurę antymobbingowa? — TAK
10.1 Jeżeli tak, proszę podać datę ustanowienie: 05.03.2024 r.
10.2 Jakie działania prewencyjne przewiduje procedura antymobbingowa?
procedura nie przewiduje wprost działań prewencyjnych
10.3 W ilu sprawach w okresie od 1 stycznia 2023 r. do dnia realizacji wniosku
prowadzono interwencje na podstawie zgłoszeń w ramach procedury
antymobbingowej? - 0
B————————————8—————znn a
Urząd Gminy Gierałtowice Sekretarz Gminy
ul. Ks. Roboty 48 Tel.: +48 32 30 11 311
44-186 Gierałtowice sekretarzQgieraltowice.pl
tel. +48 32 30 11 300
fax. +48 3230 11 306
www.gieraltowice.pl
11. He szkoleń związanych z tematem mobbingu i dyskryminacji, równości, dostępności
zorganizowano dla osób zatrudnionych w urzędzie/instytucji w okresie od 1 stycznia
2023 r. do dnia realizacji wniosku? — 0
14.1 Proszę wymienić tytuły przeprowadzonych szkoleń wraz ze wskazaniem liczby
osób uczestniczących w każdym z nich - NIE DOTYCZY
12. lie gminnych fakultatywnych organów o charakterze konsulitacyjnym, doradczym lubii
inicjatywnym, np. rada seniorów, rada kobiet, młodzieżowa rada miasta funkcjonuje
przy urzędzie/instytucji? — 0
12.1 Proszę o ich wymienienie oraz wskazanie liczebności składu każdego z nich z
podziałem na płeć. - NIE DOTYCZY
12.2 ile kobiet zasiada w prezydium każdego ż wymienionych organów? NIE
DOTYCZY
13. Ile kobiet zasiada w Radzie Gminy? — 3
13.1 Prosimy o podanie imienia i nazwiska osoby przewodniczącej — Paweł Szary
14. Proszę o wymienienie nazw Komisji Rady Gminy, w których na przewodniczące
powołano kobiety? - NIE DOTYCZY
Z poważaniem
z up. ita
© UB
Katai Łabarzewska
SEKRETARZ GMINY
Załączniki:
1. Zarządzenie nr 0050.212.2017 Wójta Gminy Gierałtowice z dnia 30.11.2017 r.
w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w
Urzędzie Gminy Gierałtowice.
B————————— Man —rnFn— 21
organizacjaQgieraltowice.pl www.gieraltowice.pl Strona 2 z 2