Fedrowanie

Obywatelskie fedrowanie danych

    •  

    • Strona główna
    • O stronie
    •  

    • Szukaj
    • Sprawy
    • Monitoringi
    • Tabela monitoringów
    • Listy przypisane do spraw
    • Instytucje
    •  

    Użytkownik / użytkowniczka
  • Zaloguj
Fedrowanie

Fedrowanie

Sieci Watchdog

Klauzula RODO

  •  

  • Strona główna
  • O stronie
  •  

  • Szukaj
  • Sprawy
  • Monitoringi
  • Tabela monitoringów
  • Listy przypisane do spraw
  • Instytucje
  •  

Użytkownik / użytkowniczka
  • Zaloguj
    1. Pytania do uczelni publicznych
    2. Pytania do uczelni publicznych #14
    3. FW: Wniosek o informację

    FW: Wniosek o informację przez Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku 22 kwietnia 2025 09:00 w sprawie Pytania do uczelni publicznych #14 z Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku

    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.

    Autor Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
    Data utworzenia 22 kwietnia 2025 09:00
    Data modyfikacji 22 kwietnia 2025 09:02
    Status nieznany

    From: Katarzyna Matwiejczyk / Biuro Rektora aMuz Gdańsk
    Sent: Thursday, February 27, 2025 2:09 PM
    To: {{ email }}
    Subject: RE: Wniosek o informację

    Szanowni Państwo,

    działając na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, informuję o wyznaczeniu nowego terminu na rozpoznanie wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 24 lutego 2025 roku. Wniosek rozpoznany zostanie w terminie do dnia 23 kwietnia 2025 roku.

    Jednocześnie wyjaśniam, iż powodem wyznaczenia nowego terminu do rozpoznania przedmiotowego wniosku jest konieczność weryfikacji dokumentacji dotyczącej zapytania z dnia 24 lutego 2025 roku, a w szczególności konieczność zgromadzenia informacji z wielu komórek organizacyjnych aMuz, a następnie ich opracowania w celu udzielenia precyzyjnej odpowiedzi.

    W uzasadnieniu wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie z dnia 15 lutego 2022 r. II SAB/Ol 15/22 w sprawie zastosowanie terminu określonego w art. 13 ust. 2 u.d.i.p. sąd wskazuje, że art. 13 ust. 2<https://sip.lex.pl/#/document/16913107?unitId=art(13)ust(2)&cm=DOCUMENT> u.d.i.p. posługuje się otwartą formułą “jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie”, co pozwala na zindywidualizowanie zastosowania tej regulacji do okoliczności konkretnej sprawy (por. wyrok WSA w Poznaniu z dnia 19 lutego 2020 r., sygn. akt II SAB/Po 4/20<https://sip.lex.pl/#/document/522931400?cm=DOCUMENT>, LEX nr 2837704).

    Wniosek złożony przez Państwa w niniejszej sprawie jest wielowątkowy, co uzasadnia w pełni konieczność udzielenia odpowiedzi w późniejszym terminie.

    Z poważaniem,

    prof. dr hab. Ryszard Minkiewicz

    Rektor

    [http://stopka.amuz.gda.pl/grafika/logo_aMuz.jpg]
    Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk
    pok. 103, budynek czerwony
    telefon stacjonarny | (+48 58) 300 92 01
    e-mail | {{ email }}<mailto:{{ email }}>
    www.amuz.gda.pl<http://www.amuz.gda.pl>
    www.facebook.com/amuz.gdansk<http://www.facebook.com/amuz.gdansk>

    From: {{ email }}<mailto:{{ email }}> <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
    Sent: Monday, February 24, 2025 11:18 AM
    To: Katarzyna Matwiejczyk / Biuro Rektora aMuz Gdańsk <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
    Subject: Wniosek o informację

    [Logo Sieci Obywatelskiej]<https://siecobywatelska.pl/>
    Wniosek o udzielenie informacji publicznej

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji w zakresie:

    Łączenie stanowisk

    1. Czy osoba powołana na stanowisko rektora uczelni sprawuje równocześnie jakieś funkcje publiczne, np. radnego. Jeśli tak, to jakie?

    2. Czy osoba powołana na stanowisko kanclerza uczelni sprawuje równocześnie jakieś funkcje publiczne, np. radnego. Jeśli tak, to jakie?

    3. Wnosimy o przesłanie wyników analiz potencjalnego konfliktu interesów związanych z poprzednimi punktami lub informację, że nie było takich analiz lub że pytanie nie dotyczy.

    Zakupy pojazdów

    4. Czy uczelnia dokonała zakupu pojazdów w 2024 r.?
    Jeśli tak, proszę o podanie:

    5. liczby zakupionych pojazdów,

    6. marek i modeli zakupionych samochodów,

    7. łącznej kwoty wydanej na zakup pojazdów,

    8. źródeł finansowania tych zakupów,

    9. jakie były argumenty i potrzeby uzasadniające zakup pojazdów w ogólności?

    10. jakie były argumenty i potrzeby uzasadniające wybór określonych marek i modeli?

    11. wnosimy o przesłanie dokumentów regulujących szczegółowe zasady korzystania z zakupionych pojazdów lub informację, że nie istnieją takie dokumenty.

    Wynagrodzenia

    12. Jakie wynagrodzenie brutto otrzymał rektor uczelni w styczniu 2023 r., kwietniu 2023 r., lipcu 2023 r., grudniu 2023 r., styczniu 2024 r., kwietniu 2024 r., lipcu 2024 r. oraz grudniu 2024 r. - prosimy o podanie wynagrodzeń brutto za poszczególne miesiące.

    13. Jakie wynagrodzenie brutto otrzymał kanclerz uczelni w w styczniu 2023 r., kwietniu 2023 r., lipcu 2023 r., grudniu 2023 r., styczniu 2024 r., kwietniu 2024 r., lipcu 2024 r. oraz grudniu 2024 r. - prosimy o podanie wynagrodzeń brutto za poszczególne miesiące.

    14. Jakie wynagrodzenie brutto otrzymali wicerektorzy w w styczniu 2023 r., kwietniu 2023 r., lipcu 2023 r., grudniu 2023 r., styczniu 2024 r., kwietniu 2024 r., lipcu 2024 r. oraz grudniu 2024 r. - prosimy o podanie wynagrodzeń brutto za poszczególne miesiące - dla każdego z wicerektorów osobno wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska każdej osoby.

    Postępowania sądowe i prawne

    15. Czy uczelnia w ciągu ostatnich trzech lat pozywała lub kierowała zawiadomienie dotyczące art. 212 Kodeksu karnego w stosunku do dziennikarzy, redakcji lub obywateli w sprawach związanych z publikacjami na temat uczelni w mediach lub social mediach? Jeśli tak, prosimy o podanie liczby takich postępowań.

    Postępowania w przypadku zgłoszeń

    Ile zgłoszeń od Pracowników otrzymała uczelnia w 2024 r. dotyczących:

    16. Art. 943. [Mobbing] - Kodeks pracy

    17. Art. 18(3a). - [Zakaz dyskryminacji – definicje] - Kodeks pracy

    18. Art. 18(3d). - [Naruszenie zasady równego traktowania] - Kodeks pracy

    19. Ile zgłoszeń zostało uznanych za zasadne?

    Prosimy o odpowiedź z zachowaniem numeracji pytań na adres:

    {{ email }}<mailto:{{ email }}>

    Członkowie zarządu,

    Marzena Błaszczyk i Szymon Osowski

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska<https://siecobywatelska.pl>

    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@​​siecobywatelska​.​pl<mailto:biuro@​​siecobywatelska​.​pl> skrytka ePUAP: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl<https://siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org<https://informacjapubliczna.org> NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    --
    Klauzula RODO
    Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: biuro​@​siecobywatelska​.​pl<mailto:biuro​@​siecobywatelska​.​pl>. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: iod​@​siecobywatelska​.​pl<mailto:iod​@​siecobywatelska​.​pl>

    Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.

    Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: fedrowanie.siecobywatelska.pl<http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/>. Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

    Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl<http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.

    Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Sieć Obywatelska - Watchdog Polska
    ul. Szpitalna 5/5
    00-031 Warszawa

    Klauzula RODO

    silnik: jawne.info.pl | v1.5.54 | GitHub – ae72def | API
    Ta strona wykorzystuje cookies.