Gródek, dnia 5 listopada 2025 r.
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
ORG.1431.27.20 25.KB
Sz. P.
Ewa Majda
i
Szymon Osowski
Członkowie Zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
sprawa-107150@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 29 października
2025 r., w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.
U. z 2022 r. poz. 902), zwanej dalej ustawą, informuję jak niżej:
1. Czy rejestr umów zawieranych przez urząd jest publicznie dostępny na BIP? Jeśli tak,
wnosimy o podanie bezpośredniego linku do rejestru.
Odp. Umowy zawierane w Urzędzie nie są publikowane na stronie BIP Gminy Gródek.
2. Jeśli rejestr umów jest dostępny, ale nie zawiera wszystkich umów, wnosimy o podanie
kryteriów selekcji (np. wysokość kwoty, rodzaj umowy).
Odp. Nie dotyczy.
3. Jeśli rejestr umów jest dostępny, ale zaprzestano jego aktualizowania, wnosimy o podanie
przyczyny.
Odp. Nie dotyczy.
Z poważaniem,
Katarzyna Barszczewska
Sekretarz Gminy
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L
119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) (RODO) Wójt Gminy Gródek informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Gródek jest: Wójt Gminy Gródek, mający siedzibę w Urzędzie Gminy Gródek, ul. A. i G.
Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek.
2. W razie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie działania Urzędu Gminy Gródek, a także przysługujących uprawnień, może się
Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Gródek za
pomocą adresu: iodo@grodek.pl lub telefonicznie (857180664).
3. Pani/Pana dane przetwarzane są w związku ze złożonym wnioskiem o udostępnienie
informacji publicznej w celu jego rozpatrzenia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), zwanej dalej ustawą oraz
ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r.
poz. 572 z późn. zm.). Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie w/w przepisów prawa.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz mogą być podmioty, które będą
przetwarzały Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora na postawie zawartej z
Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tj. podmioty
przetwarzające).
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu
określonego w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
6. Posiada Pan/Pani prawo do:
⎯ żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.