Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania,

pozdrawiam serdecznie

--------------------------------------------------------------------------------

Barbara Sielicka
Główny Specjalista
Wydział Promocji i komunikacji społecznej

Urząd Miasta Legnica
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica
tel. 76 72-12-363
fax. 76 72-12-115
e-mail: {{ email }}
www.legnica.eu


Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT

--- Treść przekazanej wiadomości --- Temat: [kancelaria] Media społecznościowe w gminach 2019
Data: Thu, 04 Apr 2019 20:37:11 -0000
Nadawca: {{ email }}
Odpowiedź-Do: {{ email }}
Adresat: kancelaria List Member mailto:{{ email }}

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

CZ. 1 FACEBOOK

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
TAK

2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
TAK

3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
W TYM TEMACIE STOSUJEMY REGULAMIN FACEBOOKA

4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
REGULAMIN FACEBOOKA

5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
5 OSÓB

6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
PRACOWNICY GMINY

7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
GŁÓWNY SPECJALISTA

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
TAK

2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
TAK

3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
W TYM TEMACIE STOSUJEMY REGULAMIN TWITTERA

4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
REGULAMIN TWITTERA

5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
NIE MA ZABLOKOWANYCH OSÓB

6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
PRACOWNICY GMINY

7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
GŁÓWNY SPECJALISTA

CZĘŚĆ III - FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
GRUPĘ NA FB: Zrywam z plastikiem

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
PROFIL PREZYDENTA MIASTA PROWADZONY JEST PRZEZ PRACOWNIKÓW URZĘDU

2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
https://www.facebook.com/tkrzakowski/
https://twitter.com/TKrzakowski

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego