Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez WĄWOLNICA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #500 z WĄWOLNICA
W odpowiedzi na Państwa pismo(wniosek) z dnia 25-04-2019 roku przesyłam
odpowiedzi
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
*NIE*
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
*NIE*
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie
uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?
*NIE*
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go
osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez
gminę)?
*Istnieje oficjalny profil Wójta - Żadna osoba/podmiot zewnętrzny nie jest
opłacana z budżetu Gminy*
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
Pozdrawiam
Informatyk
Łukasz Krzesiński
+48667699700
pon., 29 kwi 2019 o 10:00 Gmina Wąwolnica <{{ email }}> napisał(a):
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
> Data: Thu, 25 Apr 2019 19:49:00 -0000
> Nadawca: {{ email }}
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
> Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> CZ. 1 FACEBOOK
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
> Facebooka?
> 3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
> innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
> Facebooka?
> 4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
> blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
> jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
> serwisie?
> 6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
> osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
> na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ 2 - TWITTER
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
> Twittera?
> 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
> dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
> 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
> blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
> jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
> serwisie?
> 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
> osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
> na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ III - FORUM
>
> Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym?
>
> CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go
> osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
> pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez
> gminę)?
> 2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
> opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>