Dzień dobry,

Na wstępie przepraszam, że odpowiadamy dopiero po ponagleniu,
ale pierwszą wiadomość przeoczyliśmy.

Poniżej podaję odpowiedzi na przesłany wniosek:

CZ. 1 FACEBOOK

1. Tak;
2. Tak;
3. Nie, na chwilę obecną nie było takiej potrzeby;
4. nie dotyczy;
5. brak;
6. Pracownik Urzędu;
7. Informatyk.

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Nie;

CZĘŚĆ III - FORUM

Nie;

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Istnieje tylko jego prywatny profil, w związku z czym nie jest i nie
był opłacany z budżetu gminy.

W razie wątpliwości proszę o kontakt.

Pozdrawiam,

*Marcin Świerzyna*

*Informatyk*

*Urząd Miasta Józefów nad Wisłą*

ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą,

tel. 81 828 83 37, fax 81 828 50 70,

e-mail: informatyk@gminajozefow.pl <mailto:informatyk@gminajozefow.pl>
www.gminajozefow.pl <http://www.gminajozefow.pl>

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
Data: Thu, 25 Apr 2019 19:48:54 -0000
Nadawca: sprawa-13479@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-13479@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretariat@gminajozefow.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

CZ. 1 FACEBOOK

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy
i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.

CZĘŚĆ III - FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-13479@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Pobierz list