Re: Wniosek o informację przez PONIATOWA w sprawie Raport o stanie gminy #121 z PONIATOWA
Nawiązując do wniosku o udzielenie informacji publicznej w sprawie
raportu o stanie Gminy za 2018 rok odpowiadam na postawione pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? Radni RM w Poniatowej nie podjęli takiej uchwały.
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? Raport liczy 118 stron.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
(https://umponiatowa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=294&p1=szczegoly&p2=1394154)
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Raport przygotowany został przez pracowników UM w Poniatowej.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Raport przekazany został przewodniczącej RM w Poniatowej 31 maja 2019 r.
W dniu 3 czerwca raport umieszczony został na stronie BIP UM w
Poniatowej oraz w systemie e-sesja. W dniach 6 i 7 czerwca radni
otrzymali tradycyjną (papierową) wersję raportu.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 3 czerwca
2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy. 27 czerwca 2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? Radni
zabierali głos w trakcie komisji przed sesją. Podczas debaty radni nie
zabierali głosu.
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy? Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Mieszkańcy nie wypowiadali się.
W dniu 2019-07-16 06:35, {{ email }}
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do
> właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot
> zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej,
> wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek
> inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o
> stanie gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy,
> np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli
> dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź
> mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich
> wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto
> ograniczenie czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348