Dzień dobry, miałem problem z łącznością i nie wiem czy odpowiedź
została nadana dlatego ponawiam przesył.
Nawiązując do wniosku o udzielenie informacji publicznej w sprawie
raportu o stanie Gminy za 2018 rok odpowiadam na postawione pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? Radni RM w Poniatowej nie podjęli takiej uchwały.
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? Raport liczy 118 stron.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
(https://umponiatowa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=294&p1=szczegoly&p2=1394154)
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Raport przygotowany został przez pracowników UM w Poniatowej.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Raport przekazany został przewodniczącej RM w Poniatowej 31 maja 2019 r.
W dniu 3 czerwca raport umieszczony został na stronie BIP UM w
Poniatowej oraz w systemie e-sesja. W dniach 6 i 7 czerwca radni
otrzymali tradycyjną (papierową) wersję raportu.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 3 czerwca
2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy. 27 czerwca 2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? Radni
zabierali głos w trakcie komisji przed sesją. Podczas debaty radni nie
zabierali głosu.
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy? Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Mieszkańcy nie wypowiadali się.

Pozdrawiam Witold Szwajgier UM w Poniatowej