Re: Wniosek o informację przez MARKUSZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #98 z MARKUSZÓW
1) Radni nie podejmowali uchwały określającej szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2) Nie dotyczy
3) Raport o stanie gminy liczy 23 strony
4) Link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
https://ugmarkuszow.bip.e-zeto.eu/bip/62_ugmarkuszow/fckeditor/file///Raport%20o%20stanie%20gminy%20Markusz%C3%B3w.pdf
5) Raport przygotowany został przez pracowników urzędu.
6) Nie dotyczy
7) Raport został przekazany do biura Rady Gminy, a także zamieszczony na
stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości - 30 maja 2019
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy - 27 czerwca 2019 r.
10) Głos podczas debaty głos zabrało 5 radnych
11) Mieszkańcy nie zgłaszali akcesu do zabrania głosu w debacie
12) Nie dotyczy
13) Nie dotyczy
14) Nie dotyczy
15) Nie dotyczy
16) Nie dotyczy
17) Nie dotyczy
18) Nie dotyczy
19) Nie dotyczy
Sekretarz Gminy
Bożena Tkaczyk - Żurawska
tel. 81 8818004
W dniu 2019-07-16 o 06:35, {{ email }} pisze:
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?