Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do Państwa mejla przesyłam poniżej odpowiedzi na zadane pytania:

1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby

TEATR NARODOWY, Pl. Teatralny 3

oraz o odpowiedź na poniższe pytania:

2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? – TAK
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący? – TAK, ale wyłącznie do holu kasowego (nie na widownię)
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):

a. posiadanie kagańca – TAK
b. prowadzenie na smyczy – TAK
c. określona wielkość – BRAK OGRANICZEŃ
d. określona rasa – BRAK OGRANICZEŃ

5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? – NIE
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie? – przy wejściu z psem asystującym osobie niepełnosprawnej nie pobierana jest żadna dodatkowa opłata
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? – TAK
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):

a. podjazd dla wózków – nie jest potrzebny, przy wejściu do Teatru nie ma schodów
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością – TAK
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością – TAK
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a – BRAK
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku – BRAK
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości – BRAK
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód – TAK
h. inne – WINDA

9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami? – TAK
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):

a. eksponaty, których można dotykać – NIE
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy – NIE
c. materiały z audio deskrypcją – TAK (spektakle z audio deskrypcją)
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania – NIE
e. INNE (jakie?)

11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka? – NIE
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem? – TAK

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bardzo proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie,

Anna Pękala
Kierownik Działu Promocji i Organizacji Widowni
Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa

tel. (+48) 22 69 20 744
fax. (+48) 22 69 20 741
apekala@narodowy.pl<mailto:apekala@narodowy.pl>

[cid:image003.jpg@01D542E3.2BB92120]

Pobierz list