​Szanowni Państwo,

W związku z Państwa wnioskiem z dnia 27 listopada 2019r. w załączeniu uprzejmie przesyłam informacje statystyczne przedstawione przez kierowników sekretariatów Wydziałów: I Cywilnego, II Karnego, III Rodzinnego i Nieletnich, IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, V Gospodarczego, VI Ksiąg Wieczystych i VIII Wykonywania Orzeczeń dot. pkt. 9 i 10, Kierownika Oddziału Administracyjnego dot. pkt. 8, 11,12, 13 i 14 oraz kierownika Oddziału Kadr odnośnie pkt 1-7.

Na zarządzenie

Wiceprezesa Sądu

Kierownik Oddziału Administracyjnego

Danuta Staciwo

Oddział Administracyjny

Sądu Rejonowego w Kaliszu

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) - Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 )Administratorem danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Kaliszu, obowiązki administratora danych osobowych wykonuje Prezes Sądu Rejonowego w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz.Przetwarzanie danych osobowych odbywa się celem wymiany korespondencji, osobie przysługuje prawo dostępu do swoich danych, prawo do żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych.

________________________________
Od: Strzyż Karina w imieniu użytkownika Biuro Obsługi Interesanta - SR Kalisz
Wysłane: 27 listopada 2019 10:14
Do: Oddział Administracyjny SR Kalisz
Temat: PD: Wniosek o informację publiczną

________________________________
Od: {{ email }} <{{ email }}>
Wysłane: 27 listopada 2019 09:01
Do: Biuro Obsługi Interesanta - SR Kalisz
Temat: Wniosek o informację publiczną

Szanowni Państwo,

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Załączniki:

* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27764/61254

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:10.714345+00:00 z > adresu {{ email }}: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i > Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > > o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. > Imię i nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i > nazwisko poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy > rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym > sądzie > (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 > roku? > 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i > 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z innego sądu > pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu > 2016, 2017 i > 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu > > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba > spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich > wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a sędzia z największą liczbą > spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 10. > Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, > 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie > spraw > przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy > o dane na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec > roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez > danego > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Załączniki

  • SKM_458e19121115030.pdf
  • SKM_458e19121115010.pdf
  • SKM_458e19121109000.pdf
  • SKM_458e19121109000_A46roFc.pdf