odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PIĄTEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5 z PIĄTEK
Dzień dobry
Z polecenia Sekretarz Gminy przesyłam odpowiedzi na pytania zadane we
wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Odpowiedź: nie
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź: 0
Z poważaniem
Jacek Michalski
St. Informatyk/Promocja Gminy
tel. 24 722-12-37
Urząd Miejski w Piątku
99-120 Piątek, ul. Rynek 16
tel. 24 722-19-19 fax: 24 722-19-09
www.gminapiatek.pl
Klauzula informacyjna RODO:
<http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265> http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265