OR.1431.2.2020

Poniżej udzielam odpowiedzi na wskazane pytania:

(odpowiedzi są zaznaczone czcionką pogrubioną, podkreśleniem i kursywą)

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

**_ Odp. NIE_**

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_**g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami**_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy
o opisanie w jaki.

4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
**_ODP. 3_**

5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? _**ODP: 0**_

6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? _**ODP. 0**_

Z poważaniem

**Agata Kujawa**

Inspektor ds. biura rady

Urząd Gminy Brudzew

ul. Turkowska 29

62-720 Brudzew

tel. 63 279 83 27

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej Rozporządzeniem,
informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy
Brudzew - siedziba Urzędu Gminy Brudzew przy ul. Turkowskiej 29, 62-720
Brudzew. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o
kontakt z Inspektorem Ochrony danych, pod numerem telefonu 63 279 83 27,
adresem e-mail: _[{{ email }}.](mailto:{{ email }})_

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody, w celach związanych
z komunikacją pomiędzy Administratorem Danych a Państwem, przez okres
niezbędny do zakończenia komunikacji, nie dłużej jednak niż do momentu
cofnięcia zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane
podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz
uprawnionym organom państwowym. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści
swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego,
oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej
cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji
ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania
uniemożliwi współpracę i komunikację z Administratorem Danych.