Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GALEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4 z GALEWICE
Dzień dobry !
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. Radni Gminy Galewice nie podjęli uchwały ws wymogów dotyczących raportu o stenie gminy.
2. Raport przygotowano wspólnie; pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali informacje do sekretarza gminy.
3. Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu na stronie internetowej gminy.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głoś zabrał jeden radny.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu.
6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie .
Beata Janiaczyk – Sekretarz Gminy
LOGO-stopka.jpg
Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:{{ email }}> e-mail:{{ email }}
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl
_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: {{ email }}. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
From: {{ email }} [mailto:{{ email }}]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 11:02 AM
To: 'Beata Janiaczyk'
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Urząd Gminy w Galewicach
Sekretariat
Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-18, fax. 627838625
e-mail:{{ email }}
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: {{ email }}. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
From: {{ email }} <{{ email }}>
Sent: Monday, February 3, 2020 9:06 AM
To: {{ email }}
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.