Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 11.02.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z
2019r., poz. 1429) przesyłam państwa pytania wraz z udzielonymi
odpowiedziami.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Ad1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Ad2):
a) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi)
Ad3):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad4. Podczas debaty głos zabrało czterech radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ad5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Ad6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.

--

Z poważaniem,

*Daria Kaczmarek*
Stanowisko ds działalności gospodarczej i spraw wojskowych

*Urząd Gminy Sieraków*
ul. 8 Stycznia 38, 64-410 Sieraków
tel. 61 29 55 865

www.sierakow.pl <http://www.sierakow.pl/>
www.facebook.com/gmina.sierakow <http://www.facebook.com/gmina.sierakow>
www.instagram.com/gmina.sierakow <http://www.instagram.com/gmina.sierakow>

Załączniki

  • logo.jpg