W dniu 13.02.2020 o 11:21, {{ email }} pisze:

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej  poniżej 
przedstawiam  odpowiedzi na pytania  dotyczące raportu o stanie  gminy 
w Gminie Zator:

> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
*     Odpowiedź : NIE *
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **
> **b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem*
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> *b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej**
> **h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.*
>
*    Informacje na tablicach ogłoszeń. *

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Odpowiedź:  7 radnych*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odpowiedź:  0 mieszkańców
*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odpowiedź:  0 mieszkańców*

--
Pozdrawiam

Marta Fabin
Inspektor

URZĄD MIEJSKI
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
32-640 ZATOR
tel. 033-8412-215 wew.29
fax. 033-8410-206
{{ email }}
NIP: 549-12-43-618