W odpowiedzi na wniosek, przesyłam poniższe zapytania wraz z odpowiedziami:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
NIKT

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? NIKT

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? NIKT

--

Z poważaniem

Martyna Smus

Biuro Rady i Kadr

Urząd Miejski w Reczu

ul. Ratuszowa 17

tel. 95 765 44 61 wew. 104


<http://bip.recz.pl/pliki/recz/File/rodo/klauzula%20informacyjna%20rodo.pdf>
Klauzula informacyjna