ODPOWIEDŹ NA INFORMACJĘ PUBLICZNĄ - GMINA RECZ przez RECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1 z RECZ
W odpowiedzi na wniosek, przesyłam poniższe zapytania wraz z odpowiedziami:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
NIKT
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? NIKT
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? NIKT
--
Z poważaniem
Martyna Smus
Biuro Rady i Kadr
Urząd Miejski w Reczu
ul. Ratuszowa 17
tel. 95 765 44 61 wew. 104
<http://bip.recz.pl/pliki/recz/File/rodo/klauzula%20informacyjna%20rodo.pdf>
Klauzula informacyjna