Dzień dobry,

Przesyłam odpowiedzi na pytania zamieszczone w Państwa wniosku o udzielenie informacji publicznej.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni nie podjęli ww. uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Jeden radny zabrał głos w debacie.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

Pozdrawiam

Anna Jakubowska

Inspektor ds. obsługi Rady

Urząd Gminy Miłosław

tel. 61 438 37 41

„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że:

Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Miłosław z siedzibą: ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław, tel.: 61 438 20 21, e-mail: {{ email }}

Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie: http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641„

Załączniki

  • image001_cUuLlpP.jpg