SK.1431.6.2020
Rogów, 17 lutego 2020 r.


Sieć Obywatelska Watchdog Polska


02-605 Warszawa


ul. Ursynowska 22/2

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej w terminach i
procedurach przewidzianych w Ustawie
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019
r., poz. 1843) informuję, co następuje w przedmiocie następujących pytań:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - Tak

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - Nie
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji -
Nie
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami - Nie
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi -
Nie
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. - Nie

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców - nie dotyczy

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej - Tak
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd - Nie
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej - Nie

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta - Nie

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd - Nie

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami - Tak

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki -Tak poprzez sołtysów

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 0.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - 0.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 0.


Z up. Wójta Gminy


Jolanta Gabrych-Walczak


Sekretarz Gminy Rogów

Jolanta Gabrych-Walczak

Sekretarz Gminy Rogów

468748070 w.12

--------------------
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym
dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rogów z siedzibą
w 95-063 Rogów ul. Żeromskiego 23;

W Urzędzie Gminy został powołany inspektor danych osobowych Pan Wawrzyniak
Paweł i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail
<mailto:{{ email }}> {{ email }}
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie internetowej Gminy:
<http://bip.rogow.eu/wiadomosci/11506/lista/obowiazki_informacyjne_gminy>
http://bip.rogow.eu/wiadomosci/11506/lista/obowiazki_informacyjne_gminy