Witam !
W odpowiedzi na pismo z dnia 10.02.2020 r. w sprawie udzielenia
informacji publicznej na temat raportu o stanie gminy, informuję co
następuje:

AD 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawyo
samorządzie gminnym?

Odp.1) Radni nie przyjęli uchwały w/w sprawie

Ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp.2) Podpunkt a)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Odp 3. Podpunkt b) i e)

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. 4. Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu
o stanie gminy - Radni nie zgłosili głosów w debacie.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odp.5. Nie wpłynęło żadne zgłoszenie mieszkańców miasta do zabrania
głosu na temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. 6. Nikt z mieszkańców miasta nie wypowiedział się w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

--
Pozdrawiam
Ewa Kapłan
Z-ca Burmistrza / Sekretarz Miasta Łeby
tel.598661510 wew.50

Urząd Miejski w Łebie
ul. Kościuszki 90
84-360 Łeba

Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne. Jeżeli nie jesteś
jej adresatem lub otrzymałeś ją omyłkowo, prosimy o jej usunięcie.
Realizując obowiązek informacyjny z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie
ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych (RODO) na stronie
http://bipleba.nv.pl/umleba,m,499,ochrona-danych-osobowych-rodo.html
umieściliśmy szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa
danych osobowych