Udzielenie informacji publicznej przez PŁOŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9 z PŁOŃSK
-
*Płońsk, dn.21.02.2020 r.*
*Gmina**Płońsk*
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska *
Odpowiadając na Państwa zapytanie z dnia 10.02.2020 r. o udzielenie
informacji publicznej uprzejmie informuję:
1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Odp.: Rada nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 a ustawy o
samorządzie gminnym.
2)Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp.: Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp.: Nie informowano o tym mieszkańców
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: Podczas debaty na temat raportu zabrało głos trzech radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odp.: Do debaty zgłosił się jeden mieszkaniec
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odp.: W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedział się jeden
mieszkaniec.
Z poważaniem
Sekretarz Gminy
Andrzej Stolpa