Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DRAWSKO POMORSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1 z DRAWSKO POMORSKIE
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącego raportu o stanie gminy informuję:
Ad. 1 Rada Miejska w Drawsku Pomorskim nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o której mowa
w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Ad. 2 Raport o stanie gminy za 2018 został przygotowany przez
Sekretarza Gminy Drawsko Pomorskie z wykorzystaniem informacji
przekazanych przez pozostałe komórki organizacyjne urzędu.
Ad. 3 Raport o stanie gminy umieszczony został w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim w dniu
06.06.2019 wraz z informacją Przewodniczącego Rady Miejskiej o
możliwości zabrania głosu w debacie nad raportem przez radnych i
mieszkańców.
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/?id=214567
Ad. 4 Żaden z radnych nie zabrał głosu w debacie.
Ad. 5 Nikt z mieszkańców nie zgłosił chęci zabrania głosu w debacie.
Ad. 6 Nie dotyczy.
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=349142
Z poważaniem
Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy
----------------------------------
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie
W dniu 2020-02-10 11:04, {{ email }}
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
> odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości
> raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
> instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
> wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
> (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
> urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
> temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872