W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącego raportu o stanie gminy informuję:
Ad. 1 Rada Miejska w Drawsku Pomorskim nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o której mowa
w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Ad. 2 Raport o stanie gminy za 2018 został przygotowany przez
Sekretarza Gminy Drawsko Pomorskie z wykorzystaniem informacji
przekazanych przez pozostałe komórki organizacyjne urzędu.
Ad. 3 Raport o stanie gminy umieszczony został w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim w dniu
06.06.2019 wraz z informacją Przewodniczącego Rady Miejskiej o
możliwości zabrania głosu w debacie nad raportem przez radnych i
mieszkańców.
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/?id=214567
Ad. 4 Żaden z radnych nie zabrał głosu w debacie.
Ad. 5 Nikt z mieszkańców nie zgłosił chęci zabrania głosu w debacie.
Ad. 6 Nie dotyczy.

http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=349142

Z poważaniem

Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy
----------------------------------
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie