W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Gminy Miejsce Piastowe w dniu 10.02.2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy informuję, że :

- Rada Gminy Miejsce Piastowe nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,

- raport o stanie gminy był przygotowywany przez poszczególnych
pracowników urzędu, którzy składali informacje do koordynatora
odpowiedzialnego za jego ostateczne opracowanie,

- mieszkańcy byli informowani o tym kiedy i gdzie będzie można zabrać
głos na temat treści raportu poprzez stronę internetową Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miejsce Piastowe oraz na tablicach
ogłoszeń w poszczególnych sołectwach,

- informacje dotyczące przedstawienia raportu o stanie Gminy Miejsce
Piastowe za 2018 rok oraz debacie nad raportem zostały udostępnione na
stronach Biuletynu Informacji Publicznej w protokole Nr XII/2019 z XII
sesji Rady Gminy Miejsce Piastowe odbytej w dniu 26 czerwca 2019 r.
(bezpośredni
link:http://bip.miejscepiastowe.pl/?c=mdPliki-cmPobierz-9395-cHJvdG9rb2wtWElJLTIwMTktMjYwNjIwMTkucGRm
). Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 poz. 1429) jedynie informacja
publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji
Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek,

Informacja zgodnie z Państwa prośbą, zostanie przesłana jedynie w
postaci elektronicznej (skan oryginału odpowiedzi w załączeniu) .__

--
Z poważaniem:

Mariusz Dynowski
Urząd Gminy Miejsce Piastowe
38 - 430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
tel. 134353012 wew 139

Załączniki

  • OA-1431-7-2020.pdf