Witam!
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję iż:
1.Rada Gminy Milejczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
raportu o stanie gminy.
2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami.
3.Społeczność lokalną o tym kiedy, i w jako sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami.
4. Radni, którzy zabrali głos podczas debaty na temat raportu - 0.
5. Mieszkańcy, którzy zgłosili sie do zabrania głosu w debacie na temat raportu
- 0.
6. Mieszkańcy, którzy wypowiedzieli sie na temat raportu o stanie gminy - 0.

Pozdrawiam,
Bogumiła Dietrich
Sekretarz Gminy Milejczyce
tel. 85 6579070 wew. 28

Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej.
Od: {{ email }}
Do: {{ email }}
Data: 10 luty 2020 o 09:24
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
{{ email }}

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872


Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1
lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.