W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r. odpowiadam jak następuje.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*b) Nie*

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.**
**b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*

--

*Daniel Waloszek*
/mł. Referent ds. Obsługi Rady i Promocji Gminy/
*t.* 32 66 60 469
*w.* /nedza.pl/ <http://nedza.pl> *e.* /{{ email }}/
<mailto:{{ email }}>
*a.* ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nedza
<https://maps.google.com/?q=ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nędza>