Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa zapytanie z dnia 28 września 2020 r. informuję jak
poniżej:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom

a. Załatwianie spraw za pośrednictwem e-puap
b. Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c. Usługi cyfrowe urzędu, w których jest zapewniona w autorski sposób
d. Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie

Duża część usług urzędu jest możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca w urzędzie (od 25% do poniżej 50% usług)

3. Czy w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Tak.

4. Jakie problemy spotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

Inne, jakie - Niski wskaźnik wykorzystania niektórych usług przez
mieszkańców.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

Inne, jakie.- w maju 2020 zakończyliśmy wdrażanie e-usług podatkowych
poprzez wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta w ramach
projektu POWER, a we wrześniu tego roku uruchomiliśmy program
pruszczańskiej karty mieszkańca w ramach którego został uruchomiony portal
usług elektronicznych do jej obsługi.

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Mirosław Mizera

Główny specjalista ds. informatyki

e-mail: <mailto:{{ email }}>
{{ email }}

Tel. 58 7759930

Administratorem danych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, który powołał
Inspektora Ochrony Danych (kontakt: <mailto:{{ email }}>
{{ email }}). Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy
wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie
wykracza poza te kompetencje. Jeśli przepisy prawa zezwalają lub nakazują
dane będą udostępnione odbiorcy. Dane przechowywane będą przez okres
niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Osoba, której
dane dotyczą może wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec
przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania
danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań
ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy.

Załączniki

  • image003.jpg