Cyfryzacja gmin przez POSTOMINO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2422 z POSTOMINO
Witam serdecznie,
W odpowiedzi na państwa wniosek poniżej udzielam odpowiedzi.
Pozdrawiam
Jarosław Modliszewski
starszy informatyk
Tel.: 59 846 44 41
e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}
Urząd Gminy Postomino
Gmina Postomino, 76-113 Postomino 30, NIP: 499-04-24-533
<http://www.postomino.pl/> www.postomino.pl |
<http://www.facebook.com/gminapostomino> www.facebook.com/gminapostomino |
<mailto:{{ email }}> {{ email }}
tel.: 59 810 85 93 | fax: 59 810 85 84 | ePUAP: /postomino/skrytka
From: {{ email }}
[mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:54 AM
To: {{ email }}
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
->> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap - TAK
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
->> d) Zwykłym mailem - TAK
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
->> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) - TAK
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
->> a) Tak - TAK
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)->> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. - TAK
->> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań - TAK
->> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji - TAK
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
->> e) Inne, jakie. - NIEZachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: {{ email }}Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: {{ email }}
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego