Re: Cyfryzacja gmin przez SZUBIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #336 z SZUBIN
Dzień dobry,
Odpowiadając na Państwa wniosek z 28 września 2020r. uprzejmie
informuję, że:
--
<http://www.szubin.pl>
*Renata Kabulla
*
Sekretarz Gminy Szubin
Urząd Miejski w Szubinie
tel. 523-910-713 <tel:523-910-713>
tel. 533-939-235 <kom:533-939-235>
www.szubin.pl <http://www.szubin.pl>
Facebook <https://www.facebook.com/szubinpl> Instagram
<https://www.instagram.com/szubin.pl/> YouTube
<https://www.youtube.com/channel/UCQEeZ0EnwtTjkttfNSbJD0w/featured>
Dzień dobry,
Odpowiadając na Państwa wniosek z 28 września 2020r. uprzejmie
informuję, że:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_*
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> *_d) Zwykłym mailem_*
> e) Inny sposób
>> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> *_c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_*
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> *_b) Nie_*
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> *_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_*
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> _e*) Inne, jakie? - mieszkańcy majaą problem z dostępem do Interentu,
> przep**isy prawa nakładają**obowiązek osobistego za**ł**atwienia
> sprawy np. dodowy osobiste*
> _
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> _*e) Inne, jakie**- **nie. *
> _
>--
<http://www.szubin.pl>
*Renata Kabulla
*
Sekretarz Gminy Szubin
Urząd Miejski w Szubinietel. 523-910-713 <tel:523-910-713>
tel. 533-939-235 <kom:533-939-235>www.szubin.pl <http://www.szubin.pl>
Facebook <https://www.facebook.com/szubinpl> Instagram
<https://www.instagram.com/szubin.pl/> YouTube
<https://www.youtube.com/channel/UCQEeZ0EnwtTjkttfNSbJD0w/featured>