Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej - Cyfryzacja gmin. przez KRZESZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1438 z KRZESZÓW
Stowarzyszenie Siec Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 28 września 2020 r. informuję co następuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Z poważaniem
Robert Kowal
Sekretarz Gminy Krzeszów
Urząd Gminy Krzeszów
ul. Rynek 2
37-418 Krzeszów