Re: Cyfryzacja gmin przez MIRZEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1993 z MIRZEC
Dzień dobry, Urząd Gminy w Mircu przekazuje odpowiedź na informację
publiczną z dnia 28.09.2020 r.
Katarzyna Kąpała
---
Urząd Gminy w Mircu
Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec
tel. 041 276-71-70
fax. 041 276-71-90
W dniu 2020-10-02 07:52, {{ email }} napisał(a):
> W dniu 2020-09-28 07:51:57 użytkownik
> {{ email }} napisał:
>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
>> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć
>> Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących
>> informacji publicznych:
>>
>> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
>> jest wybór kilku odpowiedzi)
>> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
>> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
>> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
>> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona
>> w autorski sposób.
>> d) Zwykłym mailem
>> e) Inny sposób
>>
>> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy
>> przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną
>> odpowiedź)
>> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
>> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
>> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
>> bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do
>> poniżej 50%)
>> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do
>> realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie
>> (poniżej 25% usług)
>> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>>
>> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
>> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
>> a) Tak
>> b) Nie
>> c) Trudno powiedzieć
>>
>> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
>> urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>>
>> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
>> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
>> transformacją.
>> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
>> rozwiązań
>> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
>> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub
>> państwową
>> e) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
>> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
>> samodzielnie?
>> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
>> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
>> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
>> wdrożona
>> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
>> e) Inne, jakie.
>>
>> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
>> udzielone odpowiedzi.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
>> elektronicznej na adres: {{ email }}
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
>> zgodnie z zasadami reprezentacji --
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> adres email: {{ email }}
>> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
>> www.siecobywatelska.pl [1]
>> NIP 526282872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Urząd Gminy w Mircu
> Mirzec Stary 9
> 27-220 Mirzec
>
> tel. 041 2713-033
> fax.: 041 276-71-90
>
> Links:
> ------
> [1] http://www.siecobywatelska.pl