Re:: Cyfryzacja gmin przez KŁOBUCK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1818 z KŁOBUCK
Szanowni Państwo.
W załączniku wysyłam dokument zawierający odpowiedzi na zadane pytania w
korespondencji z 28 września 2020r.
Z poważaniem
Grzegorz Nabiałczyk
Gmina Kłobuck
>> ---------- Pierwotna wiadomość ----------
>> Od: {{ email }}
>> Do: {{ email }}
>> Data: 28 września 2020 07:51
>> Temat: Cyfryzacja gmin
>>
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>>
>> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
>> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
>> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
>> d) Zwykłym mailem
>> e) Inny sposób
>>
>> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
>> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
>> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
>> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
>> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
>> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>>
>> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
>> a) Tak
>> b) Nie
>> c) Trudno powiedzieć
>>
>> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>>
>> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
>> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
>> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
>> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
>> e) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
>> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
>> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
>> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
>> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
>> e) Inne, jakie.
>>
>> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>>
>>
>> --
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> adres email: {{ email }}
>> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
>> www.siecobywatelska.pl
>> NIP 526282872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego