Prezydent Miasta Świętochłowice
Świętochłowice, dnia (> października 2020 roku
OR.1431.103.2020
Sz. P.
Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie Zarządu
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-30456Q©fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na przesłany drogą elektroniczną do tut. Urzędu w dniu 28 września 2020 roku wniosek
o udostępnienie informacji publicznej informuję, co następuje.
Ad. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi):
a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap,
b) załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
zaufanym lub podpisem cyfrowym,
c) usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób,
d) zwykłym mailem,
e) inny sposób.
Ad. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać
jedną odpowiedź):
a) prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (ponad 75%),
b) większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 50 do 75%),
c) duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 25 do poniżej 50%),
d) niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (poniżej 25% usług),
e) usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet.
Ad. 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg
Dokumentów?
a) tak,
b) nie,
c) trudno powiedzieć.
Urząd Miejski w Świętochłowicach
ul. Katowicka 54, 41-600 Swiętochłowice
(© +48 (32) 3491-811 (©) +48 (32) 3491-822 (BG) prezydentaswietochlowice.pl
www.swietochlowice.pl
Ad. 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian
technologicznych związanych z transformacją,
b) pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań,
c) brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji,
d) problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową,
e) inne, jakie?
Ad. 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie?
a) tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany,
b) tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy,
c) nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona,
d) nie, choć byłaby taka potrzeba,
e) inne, jakie.
7
/ |
Daniel Begęk /
Otrzymuje:
1. Adresat
2. afa.