Mielec, 08.10.2020
Sprawa OA.1431.114.2020

Szanowni Państwo

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 28.09.2020 r.
Do odpowiedzi wykorzystana zostanie przesłana przez Państwa ankieta.
Odpowiedzi są zaznaczone czcionką wytłuszczoną i podkreśloną.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? – Otoczenie prawne, które w wielu wypadkach nie jest dostosowane do realiów cyfrowego urzędu

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Robert Groele
Kierownik Biura Obsługi Teleinformatycznej
tel.: 17 787 41 41
kom.: 502 93 74 93
{{ email }}<mailto:{{ email }}>

[stopka_UM]
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informuję, że Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Mielca, a klauzula informacyjna zawierająca przysługujące Pani/Panu uprawnienia znajduje się pod adresem: http://www.mielec.pl/informacja-o-rodo-urzedu-miejskiego-w-mielcu/ oraz na tablicach ogłoszeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Mielcu. W razie potrzeby może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>, tel. 177874033.”

Załączniki

  • image001_qTqSyKj.jpg