1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
A) ZAŁATWIANIE SPRAW ZA POŚREDNICTWEM EPUAP
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
D) ZWYKŁYM MAILEM
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
D) NIEWIELKA CZĘŚĆ USŁUG URZĘDU JEST JUŻ MOŻLIWA DO REALIZACJI BEZ
POJAWIANIA SIĘ MIESZKAŃCA/MIESZKANKI W URZĘDZIE (PONIŻEJ 25% USŁUG)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
A) TAK
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
C) BRAK PIENIĘDZY NA POCZYNIENIE STOSOWNYCH INWESTYCJI
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
D) NIE, CHOĆ BYŁABY TAKA POTRZEBA
e) Inne, jakie.

--
z poważaniem

_Kacper Sabik_

Urząd Gminy Krościenko Wyżne

ul. Południowa 9,
38-422 Krościenko Wyżne
tel.: 13 431-51-90
fax: 13 431-68-60

-------------------------

Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot
niebędący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie
i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Krościenko
Wyżne, 38-422 Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z IOD: tel. 13 43 151 90,
e-mail: {{ email }}. Twoje dane przetwarzane są na podstawie
art. 6 ust. 1 lit c i e RODO w celu realizacji przez Urząd Gminy
Krościenko Wyżne zadań ustawowych. Więcej informacji możesz uzyskać na
stronie internetowej: www.kroscienkowyzne.pl [1] w zakładce „Ochrona
danych osobowych".

Weź pod uwagę ochronę środowiska, zanim wydrukujesz ten e-mail.

Links:
------
[1] https://kroscienkowyzne.pl/

Załączniki

  • 1c919b07.png